پخش انواع کاشی طرح چوب باکیفیت

در خانه های امروزی، به وفور از کاشی و سرامیک استفاده می شود. این کاشی ها و سرامیک ها انواع مختلف و طرح و رنگ متنوعی دارند که نقش مهمی در زیباسازی منازل داشته و علاوه بر آن تمیز کردن خانه ها با وجود این کاشی ها راحت تر انجام می گیرد. نوعی از این کاشی ها، طرح منحصر به فردی دارند که به کاشی طرح چوب معروف هستند. در مرکز پخش ما، انواع کاشی باکیفیت طرح چوب با قیمت مناسب به مشتریان در سراسر کشور توزیع می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

پخش انواع کاشی طرح چوب باکیفیت

دوام فوق العاده کاشی طرح چوب

دوام فوق العاده کاشی طرح چوب خیلی از مردم طرح های سنتی و چوبی را می پسندند و از آنجا که چوب واقعی، استحکام و دوام لازم را در برابر آتش سوزی و رطوبت ندارد به طرح های چوبی از جنس کاشی و سرامیک روی می آورند که هم در برابر رطوبت، مقاوم می باشند و هم اینکه در برابر آتش سوزی ایمن هستند. این کاشی ها دارای رنگ ثابت بوده نگهداری از آنها، آسان می باشد و همچنین با استفاده از آن در هزینه ها، صرفه جویی می‌شود.

کاشی مرغوب طرح چوب، از لایه ای تشکیل می شود که به شکل چوب می باشد و تداعی کننده طرح چوب واقعی است. به گونه ای که در طراحی آن، حتی گره های طبیعی چوب نیز نمایش داده می شود. استفاده از این طرح های زیبا و منحصر به فرد به گونه ای می باشند که گویا واقعا کاشی از چوب تهیه شده است و استفاده از آنها در خانه ها، نمایی دیگر به فضای آنجا می بخشند و زیبایی بی نظیری را برای فضای داخلی ساختمان ها به ارمغان می آورند.

امروزه استفاده از این طرح ها، بسیار پرتقاضا بوده و غیر از خانه ها در ادارات و شرکت ها و مراکز دیگر نیز با استقبال خوبی روبرو شده است. کیفیت بالای آنها به گونه ای است که حتی در محیط های مرطوب و نم دار، کیفیت بالای خود را حفظ می کنند و از آن در خانه هایی که بچه های کوچک دارند توصیه می شود چرا که دوام و ایمنی آنها به حدی است که با شیطنت و بازی های بچه ها لطمه نمی بینند. استفاده از آن برای اتاق پذیرایی نیز گزینه بسیار مناسبی می باشد و با استفاده از آن، فضای نشیمن به سطح بالاتری ارتقا پیدا می کند.

راهنمای خرید کاشی طرح چوب

راهنمای خرید کاشی طرح چوب در زمان خرید انواع کاشی ها که یکی از انواع آنها، کاشی طرح چوب می باشد باید به برچسب های آنها توجه کنید. این برچسب ها که کیفیت کاشی ها به آنها مربوط می باشد بسیار حائز اهمیت است که در زیر چند نمونه از آنها را می آوریم که عبارتند از:

• درجه کاشی: کاشی ها در درجه بندی های متفاوت، تولید می شوند و بهترین کاشی ها نوع درجه یک آن می باشند و کاشی های درجه بالاتر از کیفیت پایین تری برخوردارند و بالتبع قیمت پایین تری نیز دارند. کاشی درجه یک و دو برای کف و دیوار مناسب می باشند ولی کاشی درجه سه به علت استحکام کمتر، برای دیوار پوش مورد استفاده می باشد.

• درجه ساییدگی: با توجه به علامت اختصاری آن که PEI می باشد و فقط در کاشی های براق درج می شود؛ مقاومت PEI کاشی هایی که روی آنها علامت IV درج می‌شوند در برابر ساییدگی بسیار مقاوم می باشد. در هنگام خرید این کاشی ها دقت کنید که PEI آنها IV و یا III باشد.

• درصد جذب آب: بر اساس W. A. درجه بندی کاشی ها بر طبق درجه جذب آب به چهار دسته طبقه بندی می شوند و درصد میزان جذب آب کاشی های غیر شیشه ای بیشتر از ۷ درصد، کاشی های نیمه شیشه ای بین ۳ تا ۷ درصد، کاشی های شیشه ای بین ۰/۵ تا ۳ درصد و کاشی های نفوذ ناپذیر کمتر از ۰/۵ وزن آنها می باشد.

• ضریب اصطکاک: این ویژگی میزان مقاومت کاشی را در برابر لیز خوردن، مشخص می کند و علامت COF روی آنها درج می شود که در ساختمان های مسکونی باید بیش از۰/۵ و ساختمان های تجاری بیش از ۰/۶ باشد.

• مقاومت در برابر سرما: توجه به این ویژگی سبب می شود درجه تحمل کاشی در برابر سرمای بیرون مشخص شود که البته توجه به آن برای استفاده از نمای بیرونی ضروری می باشد.

کیفیت مواد اولیه کاشی طرح چوب

کیفیت مواد اولیه  کاشی طرح چوب از جمله مصالح پرکاربرد در ساختمان ها کاشی می باشد که هم در دیوار و هم در کف ساختمان ها استفاده می شود. این کاشی ها از دسته مصالح سرامیکی و سفالین محسوب می شوند و از دو قطعه سفال و لعاب تهیه می شوند. قسمت سفال آن، حکم استخوان بندی و لعاب آن حکم روکش کاشی را دارد و اگر روکش لعابی آن از جنس سرامیک باشد به آن کاشی سرامیکی می گویند.

این کاشی ها در اندازه و ابعاد متنوع به مشتریان عرضه می شوند تا بتوانند خانه های خود را با آن، زیبا و عایق رطوبتی کنند. استفاده از کاشی طرح چوب به عنوان دیوار پوش و همچنین برای کف ساختمان مورد استفاده می باشد این کاشی ها در سبک مدرن و کلاسیک و روستیک کارایی دارند. استفاده از این کاشی که شبیه چوب هستند نمای جذابی در دکوراسیون منزل ایجاد می کند. کاشی های موجود در بازار در درجات مختلفی از درجه یک تا سه موجود می باشند.

البته در درجات چهار تا پنج نیز در بازار مشاهده می شود که کاشی های ضعیف و بی کیفیت می باشند و گرچه قیمت ارزان تری دارند اما خرید آنها به نفع شما نیست. چون زود لب پر و لک شده و استحکام کافی را ندارند. در هنگام خرید کاشی های طرح چوب، دقت کنید و از کیفیت آن مطمئن شوید. اگر چه در تولید آن، استانداردهای ملی رعایت می شود ولی وجود هیچ ترک یا لکی در کاشی های درجه یک تا سه، قابل قبول نمی باشد.

سفارش انواع کاشی طرح چوب

سفارش انواع کاشی طرح چوب در مرکز فروش ما، سفارش انواع کاشی طرح چوب و همچنین کاشی طرح سنگ، امکان پذیر می باشد. این کاشی ها که امروزه بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است بازار فروش خوبی دارد. چرا که زیبایی و دوام آنها دست به دست هم داده اند و محصولی منحصر به فرد به مشتری ارائه داده می شود.

شما نیز می توانید برای سفارش کاشی طرح چوب با کیفیت و تضمینی به ما مراجعه کنید و آن را در حجم عمده، خریداری نمایید. به علت عرضه بی واسطه آن و حذف هزینه های اضافی، محصولات ما بسیار مقرون به صرفه تر از قیمت بازار می باشند. شایان ذکر است که برای خرید آن می توانید از دو طریق حضوری و اینترنتی اقدام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما