قیمت فروش سرامیک چسبی دیوار

برای ساخت یک خانه علاوه بر مصالح ضروری برای بنا کردن یک ساختمان، کاشی و سرامیک نیز یکی از جدا نشدنی ترین عضو این مصالح می باشد. می دانیم که استفاده از کاشی در ساخت یک بنا علاوه بر ایجاد زیبایی بصری، مزیت هایی را به دنبال دارد که می‌ توان به تمیز نگه داشتن آن محیط و سالم ماندن مصالح استفاده شده در لایه های زیرین اشاره کرد. امروزه استفاده از سرامیک چسبی دیوار یکی از روش های پر طرفدار در بین سازنده ها شده است، که یکی از مزیت های مهم آن نصب راحت می باشد و هزینه کمتر آن نسبت به سرامیک معمولی می باشد.

قیمت فروش سرامیک چسبی دیوار

چگونگی نصب سرامیک دیوار با چسب

چگونگی نصب سرامیک دیوار با چسب همه ما می دانیم شیوه نصب کاشی و سرامیک به چه صورت می باشد، اما نصب سرامیک چسبی یکی از آن روش هایی می باشد که امروزه بسیار پرطرفدار شده و روش کار آن بسیار راحت می باشد، این روش علاوه بر راحتی موجب کم شدن هزینه و همچنین نیاز نبودن به متخصص و صرفه‌ جویی در وقت شده است. سرامیک های چسبی بسیار مقاوم بوده و با ضربه دچار شکستگی نمی‌ شوند.
روش چسباندن سرامیک به سطح های مختلف این گونه می باشد که در محل مورد نظر با هر سطحی می شود این کار را انجام داد، نحوه کار به این صورت است که پشت سرامیک را مقداری چسب مخصوص میزنیم و آن را در نقطه مشخص شده می چسبانیم.
این کار بسیار راحت می باشد و همه افراد می توانند آن را انجام بدهند و از بابت محکم بودن آن باید اطمینان حاصل کنید، زیرا این چسب ها به مرور زمان به هیچ وجه شل و جدا نمی شوند. برای استفاده از این روش می شود از انواع کاشی و سرامیک استفاده نمود، سرامیک چینی سفید نیز یکی از آن موارد می باشد که می تواند با این روش نصب شود.

مزیت های سرامیک چسبی دیوار

مزیت های سرامیک چسبی دیوار استفاده از کاشی در ساخت یک بنا مزیت های زیادی را به همراه دارد که اگر از سرامیک درجه یک و با کیفیت استفاده شود تاثیر مستقیم بر این مزیت ها دارد. انواع سرامیک چسبی دیوار مرغوب مختلفی وجود دارد که به صورت چسبی و یا همراه با ملات بر روی سطح کار می شوند، که همان طور که می دانیم استفاده از کاشی چسبی دیواری بسیار راحت بوده و مزیت هایی را به همراه دارد، زیرا این نوع کاشی دارای خصوصیات بهتری نسبت به دیگر کاشی ها هستند.
در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد؛ مشخصه های مهم کاشی دیواری چسبی: 1: عدم جذب آب بسیار قوی می باشد که می تواند یک عایق رطوبتی مطمئن برای آشپز خانه و سرویس بهداشتی ها باشد، 2: از دیگر مشخصه های این کاشی می شود به مقاومت بسیار بالای آن در برابر ضربه و نوسانات سرما و گرما اشاره کرد که این امر موجب جلوگیری از شکستن و یا ترک خوردن کاشی می شود، 3: از دیگر خصوصیت این کاشی می شود به نصب راحت آن به گونه‌ ای که بر روی هر سطح با هر ملاتی قابل اجرا است اشاره کرد، و در سازه هایی که قدیمی هستند و نیاز به بازسازی دارند نیاز به کندن کاشی های قدیمی نمی باشد و با استفاده از کاشی دیواری چسبی می شود به راحتی فضای مانند آشپزخانه و سرویس بهداشتی را بازسازی کرد، 4: برای نصب آن نیاز به تخصص در این زمینه نمی باشد که این خود یک مزیت بسیار منحصر می باشد و در کاهش دادن هزینه های ساخت و بازسازی بسیار موثر است.
.

راهنمای خرید سرامیک چسبی دیوار

راهنمای خرید سرامیک چسبی دیوار سرامیک چسبی کف و دیوار انواع مختلفی دارد، همان طور که میدانید ساخت و یا بازسازی یک بنا همیشه دشواری های خود را دارد، نصب کاشی آشپزخانه و سرویس بهداشتی نیز یکی از کار های وقت گیر و سخت در ساخت یک سازه می باشد. کارخانجات تولید کاشی و سرامیک با راه اندازی خط تولید کاشی دیواری چسبی، توانستند به اندازه زیادی سختی این مرحله ر کاهش دهند.
این کاشی ها که به نسبت کاشی های معمولی وزن کمتری دارند، به راحتی با چسب بر روی هر سطحی چسبانده می شوند، بدون اینکه بعد از گذشته مدت طولانی چسب آن شل شود و یا کاشی ها جدا شوند. کاشی های دیواری چسبی انواع مختلفی دارند.
چند نمونه از آن ها را نام می بریم: کاشی دیواری چسبی بین کابینتی، کاشی چسبی سرویس بهداشتی، کاشی چسبی آشپزخانه و سرامیک های چسبی کف سرویس بهداشتی، آشپزخانه، اتاق خواب ها و ….. توجه داشته باشید برای تهیه سرامیک چسبی یک محصول را انتخاب کنید که از نظر ابعاد و شکل ظاهری با فضای مورد نظر شما هم کمی داشته باشد تا هنگامی که نصب شدند یک فضایی دلنشین و زیبا را برای شما به ارمغان بیاورند از هنگام خرید علاوه بر جنس و کیفیت سرامیک های چسبی به ابعاد آن و شکل و طرح سرامیک توجه نمایید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.
تنوع موجود در کاشی دیواری چسبی موجب شده تا همه افراد با سلیقه های متفاوت بتوانند محصولی را که در نظر دارند انتخاب کنند و به مرحله اجرا برساند و از نتیجه کار رضایت داشته باشند.

تامین کننده سرامیک چسبی دیوار

تامین کننده سرامیک چسبی دیوار برای تهیه و سفارش این محصول می‌ توانید به تامین کننده سرامیک و کاشی، که نمایندگی کارخانجاتی که تولید این محصول را دارند و در زمینه توزیع و پخش این محصول در حال فعالیت هستند مراجعه فرمایید و با کمک مشاوران حاضر، که بسیار با تجربه و متخصص می باشندو در حال همکاری با این نمایندگی ها می باشند که در زمینه کمک به مشتریان فعالیت دارند، محصول مورد نظر خود را تهیه فرمایید.
همچنین می توانید برای تهیه سرامیک چسبی به صورت عمده و فروش آن در محل کسب خود، به طور مستقیم به دفاتر فروش کارخانه ها و کمپانی های در حال فعالیت مراجعه فرمایید و محصول مورد نظر را با کیفیت و مرغوبیت بالا و همچنین قیمتی مناسب تهیه فرمایید. تولید کنندگان کشورمان با تولید سرامیک های چسبی با کیفیت توانسته اند محصول خود را به کشور های همسایه نیز صادر نمایند.
محصولاتی که برای صادرات به کشور های دیگر تولید می‌شوند از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار می باشند و تولید کنندگان محترم بر این تلاش اند تا بتوانند همان محصولی که به کشور های دیگر صادر می شود را به دست مردم برسانند تا مردم کشور عزیزمان نیز بتوانند از یک محصول ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب استفاده کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما