قیمت انواع کاشی دیواری چسبی

قیمت انواع کاشی دیواری چسبی با توجه به کاربرد و کیفیتی که دارد متفاوت است و یکی از مهم ترین و اصلی ترین کاربرد کاشی دیواری چسبی در ساخت و تکمیل منزل است. این کاشی ها برای افزایش دوام و مقاومت و زییایی دیوارهای آشپزخانه و نقاط دیگر نصب می شوند و یکی از مهم ترین محصولات در نصب کاشی ها استفاده از چیزی است که بتوان این کاشی ها را روی سطوح مختلف چسباند. قیمت کاشی دیواری چسبی با توجه به برندهای مختلف این محصول متفاوت است و به هزینه تولید آن ها در کارخانه های مختلف نیز بستگی دارد.

قیمت انواع کاشی دیواری چسبی

کاربرد انواع کاشی چسبی

کاربرد انواع کاشی چسبی کاشی رنگی یکی از انواع کاشی های چسبی است و جهت نصب در دیوار با لعابی براق و استقامت کم کاربرد دارد و در سایز و طرح متنوع تولید می شود. کاشی کف که به آن سرامیک می گویند بسیار مقاوم تر و مستحکم تر است و از لحاظ بدنه و لعاب نیز نسبت به سرامیک بدنه یا دیوار محکم تر است، کاشی چسبی را برای حفظ بهداشت و رطوبت در آشپزخانه و محیط‌ های بهداشتی و حمام و دستشویی استفاده می‌کنند.

سرامیک سه بعدی نسل جدیدی از کاشی است که با استفاده از بروز ترین تکنولوژی چاپ و بهره‌گیری از خطای چشم و زیبایی و جلوه‌ ای خاص به صنعت کاشی و سرامیک داده است. سرامیک پرسلانی نسل سوم صنعت کاشی است که کاشی پرسلانی نامیده می‌شود و کاربرد کاشی برای تزئینات داخل و خارج ساختمان به خصوص در اماکن مذهبی و همچنین برای مکان های بهداشتی به عنوان عایق رطوبت به کار می‌رود.

کاشی دارای ابعاد و اندازه‌های گوناگون می‌باشد به طوری‌ که کاشی کف و دیواری را در ابعاد مختلفی تولید می‌کنند که با رنگ های گوناگون می‌تواند یک نقاشی را در محل نصب نشان دهد و کیفیت آن باید طوری باشد که تغییرات ناگهانی درجه حرارت از ۱۰۰ تا ۲۰ درجه سانتیگراد را به خوبی تحمل کرده و هیچ گونه آثار ترک در بدنه یا لعاب آن ظاهر نشود.

فروشگاه مرکزی کاشی دیواری چسبی

فروشگاه مرکزی کاشی دیواری چسبی عرضه کاشی در فروشگاه های مرکزی کاشی دیواری چسبی با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی به فروش می رسد و نصب و اجرای کاشی دیواری چسبی تاثیر زیادی در زیبا تر جلوه دادن محیط دارد و کاشی دیواری چسبی به دلیل نصب آسان یکی از پر کاربرد ترین انواع کاشی ها در فروشگاه های مرکزی جدید است.

تولید کننده این نمونه کاشی با استفاده از بهترین انواع کاشی دیواری چسبی اقدام به ساخت محصولات درجه یک با بالا ترین کیفیت می کند و مشتریان می توانند با خیال راحت از کیفیت کاشی ها برای سفارش آن ها اقدام نمایند.

1

  1. نحوه خرید کردن ازشون خیلی اسون بود ممنون از شما به خاطر احترامی که به خریدار می زارین سپاس فراوان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما