عرضه مستقیم سرامیک کف حمام رنگی

سرامیک کف حمام رنگی و پارکت امیران به صورت مربعی طراحی و ساخته شده اند و لعابی که روی آنها کشیده شده است باعث شده تا دوام و استحکام زیادی در مقابل رطوبت و حرارت و حتی مواد شوینده داشته باشند. این مصالح در صنعت ساختمان سازی مصارف زیادی دارند و برای پوشش دهی کف و دیوارها استفاده می شوند. خرید سرامیک به صورت مستقیم از طریق سایت امکان پذیر بوده چون واسطه ها هیچ نقشی در این گونه معاملات ندارند بدین ترتیب قیمت هم ارزان تر خواهد بود.

عرضه مستقیم سرامیک کف حمام رنگی

انواع رنگبندی سرامیک کف موجود در بازار

انواع رنگبندی سرامیک کف موجود در بازار سرامیک کف گلدار و پارکت در تبریز مصارف زیادی را به خود اختصاص داده است و شما می توانید برای پوشش دهی کف سرویس بهداشتی و حمام و حتی آشپرخانه از آنها استفاده کنید. نمونه های مربعی در محیط های اداری و تجاری و حتی مراکز درمانی هم به وفور نصب و اجرا می شوند. این مدل ها به صورت تک رنگ و چند رنگ هم قابل اجرا هستند و به صورت پازل کنار یکدیگر قرار می گیرند تا کار جلوه بهتری پیدا کند‌

چون قدرت چسبندگی آنها زیاد است و با چسب و ملات روی سطح قرار می گیرند شما می توانید برای دیوار هم از آنها استفاده کنید. از دیگر موارد استفاده از سرامیک می توان به نمای داخلی و خارجی ساختمان اشاره کرد که زیبایی ساختمان را دو چندان می کنند. سطح آنها به صورت صاف و مسطح و یا برجسته بوده که هر کدام طرفداران مختص به خود را دارند و شما قادر هستید تا بر حسب نیاز خود خرید کنید

رنگ قهوه ای نیز از رنگ های مورد توجه در سرامیک کف است بخصوص اگر دارای رگه باشد زیبایی خود را بیشتر نشان می دهد، رنگ بژ جذابیت خوبی دارد و با دارا بودن سبک خاصی که دارا می باشد آرامش خوبی را به قسمت به کار برده شده می بخشد.برخی دیگر از سرامیک ها تلفیقی از چند رنگ با هم می باشند مثلا مشکی و سفید، یا رنگ خاکستری و مشکی یا خاکستری با طوسی که هر کدام زیبای خاص خود را دارا هستند.

قیمت باورنکردنی سرامیک کف حمام صادراتی

قیمت باورنکردنی سرامیک کف حمام صادراتی برای مطلع شدن از قیمت سرامیک کف ارزان، می توانید به مجموعه ای که پخش آنها را به صورت گسترده انجام می دهد، مراجعه نمایید، به این ترتیب قادر هستید تا خیلی سریع لیست کاملی از نرخ ها را به دست آورید، همینطور باید توضیح دهیم، رنگ ها، برند تولید کننده، نوع کیفیت، ابعاد و نحوه خرید از جمله فاکتورهای اساسی در ارزش گذاری می باشند.

از جهت دیگر اگر سرامیک ها را عمده سفارش دهید، طبعاً فروشنده برای تان‌ نرخ ها پایین تر از نوع تکی اعلام می کند، در کنار این موضوعات چنانچه درخواست خود را به شکل آنلاین ارائه نمایید، باز هم می بینید که هزینه های جانبی به شکل زیادی کاسته می گردند، ضمن این که دیگر شاهد اتلاف وقت نیز نخواهید بود، خلاصه این که نرخ ها همواره گوناگون هستند و شما برای آگاهی از این موضوع می توانید به مرجع تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما