شرکت فروش کاشی استخری صادراتی

یکی از بهترین محصولاتی که توسط شرکت های فروش کاشی و سرامیک طرح تراورتن عباس آباد ارائه شده و با کیفیت بالا در دسترس مشتریان قرار می گیرد، کاشی استخری صادراتی می باشد. این محصول برای پوشش دادن به دیواره ها و کف استخر طراحی شده است؛ مواد اولیه ای که در تولید این نوع کاشی به کار رفته، لعابی که بر روی آن قرار دارد و شیوه تولید آن همگی به گونه ای منحصر به فرد انتخاب و انجام شده است.

شرکت فروش کاشی استخری صادراتی

روش تولید انواع کاشی استخری

روش تولید انواع کاشی استخری

همانگونه که می دانید تولید کاشی و سرامیک کف وارداتی به سالها و قرن های بسیار قبل بر می گردد، زمانی که انسان ها خاک رس را تبدیل به لوح های نازک نموده و آن را در کوره می پختند و از آن برای ساخت بناهای خود استفاده می کردند؛ به مرور زمان بر روی آنها لعاب هایی کشیده شد که نه تنها استحکام و دوام آنها را افزایش داده، بلکه موجب شد که بتوان بر روی کاشی ها طرح های زیبایی ترسیم نمود و جلوه آن را چند برابر کرد.

این روزها نیز با استفاده از ترکیب خاک رس با ماسه و فلدسپات شروع به تولید کاشی می نمایند؛ پس از این که مواد اولیه را با همدیگر مخلوط نمودند آن را چند بار آسیاب می کنند تا اندازه دانه های آن بسیار ریز و کوچک شده و به خوبی با هم ترکیب شوند. این ماده در چندین مرحله الک و دانه بندی می شود و سپس با آب مخلوط شده و به صورت خمیر در می آید.

در نهایت خمیر را به شکل دلخواه در آورده و درون قالب می گذارند و بر روی آن لعاب قدرتمندی از جنس سرامیک کشیده و پس از رنگ آمیزی و کشیدن طرح های اولیه بر روی آن، کاشی را درون کوره قرار می دهند.
کاشی چسبی استخر یکی از بهترین نمونه های این محصولات به شمار می رود که می توان آن را با استفاده از چسب و در مدت زمان کوتاهی در قسمت مورد نظر چسباند.

پخش کننده کاشی استخری صادراتی

پخش کننده کاشی استخری صادراتی اگر شما عزیزان نیز به یکی از بزرگترین مراکز پخش کننده کاشی استخری مراجعه کنید می توانید نمونه های مختلفی از کاشی درجه یک استخری صادراتی را مشاهده نموده و آن را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

این کاشی ها به گونه ای طراحی و تولید شده اند که در برابر رطوبت از دوام و استقامت بالایی برخوردار هستند و حتی اگر برای سالهای سال کف استخر و دیواره آن را با این کاشی ها پوشش دهید باز هم کیفیت و استحکام خود را از دست نمی دهند.
همچنین طرح و رنگ کاشی استخری دارای تنوع و جذابیت فراوانی بوده و شما می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کرده و خریداری نمایید.
این کاشی ها را در کوتاه ترین زمان ممکن می توان بر روی سطوح مورد نظر قرار داده و از کارایی آن برخوردار شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما