شرکت صادراتی سرامیک چسبی آشپزخانه

شرکت صادراتی سرامیک چسبی آشپزخانه را در مدل های متنوع و سایزهای مختلف به کشورهای دیگر صادر می کند. ایران به عنوان یکی از تولید کنندگان عمده سرامیک در جهان شناخته می شود و کیفیت سرامیک های تولید شده در ایران قابل رقابت با نمونه های مشابه خارجی می باشد.

به روزترین انواع سرامیک های آشپزخانه ای از جمله سرامیک های چسبی توسط شرکت صادراتی به صورت عمده به کشورهای مختلف صادر می شود. کیفیت بالا در کنار تنوع در طرح و رنگ و نیز قیمت مناسب از مهمترین دلایل استقبال خریداران خارجی از سرامیک های تولیدی ایران می باشد.

شرکت صادراتی سرامیک چسبی آشپزخانه

طرح جدید انواع سرامیک دیواری

طرح جدید انواع سرامیک دیواری

یکی از پوشش هایی که امروزه هم برای دیوار و هم کف مورد استفاده قرار می گیرد، سرامیک است. سرامیک های دیواری مدل های متنوع و طرح های زیبایی دارند، سایزبندی آنها نیز به گونه ای است که امکان استفاده از آنها را بر روی هر دیوار با هر متراژی امکان پذیر می سازد.

سرامیک های دیواری هم به صورت طرح دار و هم ساده تولید می شوند. البته جدیدترین طرح ها به صورت سه بعدی بوده و جذابیت فوق العاده ای پس از نصب بر روی دیوار پیدا می کنند.

سرامیک هایی با طرح سنگ، گل، مناظر طبیعی و حتی طرح های پوستری به صورت فراوان مورد استفاده قرار می گیرند. سرامیک های دیواری هم در ابعاد بزرگ و هم کوچ تولید می شوند و با توجه به متراژ دیواری که قرار است سرامیک شود، می توان به صورت ترکیبی هم می توان از آنها استفاده نمود.

پخش کننده سرامیک چسبی آشپزخانه

پخش کننده سرامیک چسبی آشپزخانه

پخش کننده سرامیک چسبی آشپزخانه را به صورت انبوه به بازار عرضه می کند. هدف از فروش عمده، از یک سو تامین به موقع نیاز بازار و خریداران و از سوی دیگر به تعادل رساندن قیمت ها در سراسر کشور می باشد.

با گسترش فضای مجازی، عرضه سرامیک آشپزخانه در اندازه های مختلف به صورت اینترنتی هم رونق بیشتری پیدا کرده است. در فروش اینترنتی هم تنوع سرامیک های عرضه شده بیشتر است و هم مشتری با صرف زمان کمتر می تواند خرید خود را انجام دهد.

از سوی دیگر قیمت ها در فروش آنلاین به دلیل عرضه بی واسطه بسیار مناسب تر از فروشگاه های عرضه کننده سرامیک در سطح شهر می باشد. همین هم سبب شده خریداران عمده امروزه تمایل بیشتری به ثبت سفارشات به صورت اینترنتی داشته باشند.

ما به عنوان پخش کننده عمده انواع سرامیک آشپزخانه درجه یک را مستقیما به خریداران در سراسر کشور عرضه می کنیم. ثبت سفارش به صورت آنلاین و از طریق سایت امکانپذیر می باشد. به روزترین سرامیک های مخصوص آشپزخانه از جمله سرامیک های چسبی، سرامیک ضداسید و… در سایت موجود بوده که انتخاب را برای شما راحت تر می سازد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما