تولید کنندگان انواع کاشی رنگی ساده

تولید کنندگان انواع کاشی رنگی ساده را در سایزهای مختلف تولید می کنند تا امکان استفاده از آنها در فضاهای مختلف به راحتی امکانپذیر باشد. تولید این نوع کاشی ها به کمک ماشین آلات اتوماتیک و بدون دخالت دست صورت می گیرد، لذا محصول نهایی از نظر کمی و کیفی در سطح مطلوبی قرار دارد.

تولید کنندگان توانسته اند با در نظر گرفتن خواست و رضایت مشتریان علاوه بر تامین به موقع نیاز داخلی، مازاد تولیدات خود را به کشورهای دیگر هم صادر و از این راه هم فروش خود را چند برابر کرده و هم ارزآوری خوبی برای کشور داشته باشند.

تولید کنندگان انواع  کاشی رنگی ساده

کاربرد کاشی رنگی ساده چیست؟

کاربرد کاشی رنگی ساده چیست؟

اگر از علاقه مندان به استفاده از کاشی های رنگی هستید باید بدانید که این نوع کاشی ها علاوه بر جذابیت های بصری که دارند، مقاومت بالایی هم داشته و به همین دلیل امکان استفاده از آنها در هر فضایی به راحتی امکانپذیر است.

از مهمترین کاربردهای کاشی های رنگی ساده می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • طراحی دکوراسیون خانه
  • پوشش دیوار بالای شومینه
  • در آشپزخانه و به عنوان کاشی بین کابینتی
  • تزیین سردر مساجد و امکان فرهنگی و مذهبی

از آنجا که رنگ کاشی های رنگی الهام گرفته از طبیعت پیرامون هستند، آرامش روحی و روانی خاصی را ایجاد می کنند. لذا در در بسیاری از مکان های مذهبی مانند مساجد و امامزاده ها می توانید نمونه های متنوعی از این کاشی ها را مشاهده نمایید.

رنگ این کاشی ها آنقدر زنده هستند که در هر کجا که این نوع کاشی ها را نصب کنید می توانید حس زنده بودن و زندگی را در آنجا بیابید.

امروزه برای پوشش پله ها به صورت ترکیبی از انواع کاشی های ساده و رنگی استفاده می کنند. کاشی های رنگی جذابیت پله ها را بیشتر کرده و فضایی سنتی را در خانه تداعی می کنند. بسیاری از افراد تلفیق طرح های سنتی و مدرن را در خانه می پسندند.

آشپزخانه یکی دیگر از محیط هایی است که می توان از کاشی های رنگی استفاده نمود. این نوع کاشی ها را می توانید به عنوان پوشش دیوار بین کابینت ها برای جذاب تر شدن محیط آشپزخانه و روشن تر شدن آن به کار ببرید. آشپزخانه محیطی است که خانم ها در طول روز ساعت ها وقت خود را در آنجا صرف می کنند. لذا استفاده از کاشی های رنگی می تواند محیط آنجا را دلپذیرتر نماید.

مشخصات فنی کاشی رنگی ساده

مشخصات فنی کاشی رنگی ساده

کاشی های رنگی ساده بسیار محبوب هستند. این نوع کاشی ها به دلیل کیفیت بالایی که دارند، هم می توان به عنوان پوشش کف ساختمان و هم نمای بیرونی و داخلی استفاده نمود. این نوع کاشی مشخصات خاص خود را دارند که در ادامه به برخی از این مشخصه ها اشاره خواهیم نمود.

یکی از مهمترین مشخصه هر نوع کاشی که تولید می شود از جمله کاشی های رنگی ضخامت آن می باشد. ضخامت کاشی های رنگی متفاوت است. مهمترین دلیل تفاوت در ضخامت کاشی رنگی این است که بتوان در فضاهای مختلف از آن به راحتی استفاده نمود.

درصد جذب آب در کاشی های رنگی به دلیل لعابی که روی آن داده است، بسیار پایین است. لذا می توان از آن در محیط های با رطوبت بالا مانند سرویس بهداشتی هم استفاده کرد.

رنگ بندی این کاشی ها متفاوت و متنوع بوده و به راحتی می توان آن را در هر محیطی مورد استفاده قرار داد. مقاومت کاشی های رنگی به دلیل آنکه در دمای بالا پخت می شوند بسیار بالاست، با راحتی نمی شکنند یا دچار ترک نمی شوند.

قیمت انواع کاشی رنگی ساده و حتی انواع طرح دار آن بسیار مناسب بوده و همین هم سبب شده تا خریداران استقبال خوبی از این نوع کاشی داشته باشند.

نکات مهم در انتخاب کاشی رنگی ساده

نکات مهم در انتخاب کاشی رنگی ساده

کاشی رنگی ساده از جدیدترین انواع کاشی های مدرنی بوده که امروزه در بازار خرید و فروش می شود. اگر شما هم قصد تغییر دکوراسیون خانه یا محل کارتان را دارید و می خواهید انواع کاشی های رنگی را خریداری کنید، در زمان انتخاب به برخی از نکات توجه داشته باشید.

از جمله نکات مهم در زمان انتخاب کاشی رنگی ساده می توان موارد زیر را برشمرد.

  1. رنگ کاشی اولین نکته در انتخاب است. بهتر است رنگی را انتخاب کنید که با نمای داخلی خانه یا محل کارتان هماهنگی داشته باشد.
  2. به سایز کاشی انتخابی هم دقت کنید و با توجه به متراژی که دارید دست به خرید بزنید.
  3. کیفیت و درجه بندی کاشی هم در زمان خرید باید با دقت مدنظر قرار گیرد.

اگر فضایی که در اختیار دارید متراژ زیادی دارد، انتخاب کاشی رنگی ساده با ابعاد بزرگ هم مقرون به صرفه تر بوده و هم می تواند فضا را جذاب تر کند. برای فضاهایی که نور کافی ندارد و یا متراژ پایینی دارد، انتخاب رنگ های روشن و سایزهای بزرگ می تواند هم به روشن تر شدن محیط کمک کند و هم آن را بزرگتر از حد معمول نشان دهد.

دقت داشته باشید که اگر قرار است کاشی را برای کف انتخاب کنید، کیفیت کاشی باید در حد مطلوبی باشد. زیرا رفت و آمد زیاد در صورتی که کیفیت کاشی پایین باشد سبب ساییده شدن زودتر و از بین رفتن ظاهر کاشی خواهد شد.

شرکت فروش کاشی رنگی ساده

شرکت فروش کاشی رنگی ساده

شرکت فروش کاشی رنگی ساده را به صورت عمده عرضه می کند. با هدف دسترسی آسانتر خریداران و متعادل شدن قیمت ها، فروش عمده انجام می گیرد. ضمن آنکه در فروش عمده چون قیمت ها پایین تر است، خریداران بزرگ می توانند به صورت یکجا کاشی مورد نیازشان را سفارش دهند.

در حال حاضر شرکت ما علاوه بر فروش حضوری به صورت اینترنتی هم جدیدترین مدل های کاشی رنگی را به خریداران در سراسر کشور عرضه می کند. کیفیت کاشی های عرضه شده و قیمت آنها تضمینی بوده و شما می توانید با خیالی آسوده خریدتان را انجام دهید.

برای ثبت سفارش به صورت آنلاین کافیست به سایت مراجعه کنید. انواع کاشی سنتی رنگی، کاشی شیشه ای، ساده و سه بعدی و… موجود بوده که کار انتخاب را آسانتر می سازد. شما می توانید با جستجو به راحتی مدل مورد نظر خود را یافته و خریدتان را نهایی کنید.

قیمت انواع کاشی رنگی عرضه شده مناسب تر از قیمت آن در بازار آزاد است که عمده دلیل آن فروش بدون واسطه می باشد. شما می توانید به صورت آنلاین ثبت سفارش نموده و خریدتان را انجام دهید. محدودیت زمانی هم برای ثبت سفارش برای شما وجود ندارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما