توزیع کننده کاشی طرح سنگ درجه یک

توزیع کننده کاشی طرح سنگ درجه یک را به صورت عمده عرضه می کند. کاشی های طرح سنگ امروزه از محبوبیت زیادی در بین طراحان و معماران برخوردار هستند. این مدل کاشی ها دارای ابعاد و اندازه های مختلفی بوده و طرح های متنوعی دارند. به همین دلیل در بازار از محبوبیت زیادی برخوردارند.

با توزیع عمده هم دسترسی خریداران به جدیدترین انواع کاشی های طرح سنگ راحت تر بوده و هم قیمت تمام شده آن مناسب تر است. با توزیع کاشی باکیفیت طرح سنگ به صورت مستقیم همه مشتریانی که قصد خرید به صورت عمده و در تعداد بالا دارند می توانند نیازشان را یکجا و با هزینه کمتر تامین کنند.

توزیع کننده  کاشی طرح سنگ درجه یک

انواع کاشی های طرح سنگ مرمر

انواع کاشی های طرح سنگ مرمر

کاشی های طرح سنگ مرمر یکی از زیباترین و جذاب ترین انواع کاشی موجود در بازار بوده که به دلیل شباهت زیادی که به سنگ طبیعی مرمر دارد، پرفروش و بسیار پرطرفدار است. این نوع کاشی ها دارای سطحی صاف و صیقلی هستند. درخشان بودن سطح این کاشی و کیفیت بالای آن سبب گردیده تا در بسیاری از مجتمع های مسکونی و تجاری از آنها به عنوان نما یا پوشش کف استفاده شود.

این نوع کاشی به دو صورت لعاب دار و بدون لعاب تولید می شود. انواع لعاب دار کاشی طرح مرمر طرفداران بیشتری دارد. در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شود و به راحتی می توان برای هر فضایی از آن استفاده کرد.

کاشی های طرح سنگ مرمر به دلیل مزایای زیادی که دارند جایگزین خوبی برای انواع سنگ های طبیعی هستند. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. مقاومت بسیار خوبی در برابر حرارت دارند.
  2. در برابر سایش طولانی مدت مقاوم بوده و از بین نمی روند.
  3. تحمل وزن سنگین را دارند و در صورتی که جسم سنگینی به آنها برخورد کند نمی شکنند.
  4. سطح غیر قابل نفوذ دارند و لذا امکان درز کردن رطوبت ناشی از آب باران به زیر آن وجود ندارد.

یکی از مزیت های قابل توجه کاشی طرح مرمر قیمت مناسب آن است. این نوع کاشی نسبت به دیگر انواع کاشی ها و همچنین انواع سنگ های طبیعی مانند مرمر و گرانیت قیمت بسیار مناسبی دارد. لذا می توان با یک هزینه مناسب نسبت به خرید و نصب آن در مکان مورد نظر اقدام کرد.

مدل های کاشی طرح سنگ زیبا با طرح های متفاوت

مدل های کاشی طرح سنگ زیبا با طرح های متفاوت

کاشی از جمله مهمترین متریال هایی بوده که از گذشته تا به امروز به شکل های مختلف و در فضاهای مختلف از آن استفاده شده است. کاشی های طرح سنگ از جمله جدیدترین انواع طرح هایی هستند که توانسته اند ظاهر کاشی های قدیمی را از سادگی به حالت مدرن و جذاب امروزی درآورند.

مدل و رنگ بندی کاشی طرح سنگ بسیار متنوع است. ترکیب رنگ های روشن، تیره یا تلفیقی از آنها در کنار طرح های ساده، برجسته و سه بعدی توانسته اند رضایت خاطر خریداران را به خوبی فراهم آورند.

از مدل های کاشی طرح می توان به مستطیلی، اشکال نامنظم، راه راه، چهارخانه، موزاییکی و… اشاره نمود. هر یک از مدل های این نوع کاشی را می توان در با توجه به سبک و فضای خانه انتخاب نمود.

برای فضاهای باز معمولا رنگ های روشن و طرح های برجسته کاشی طرح سنگ گزینه ایده آلی محسوب می شوند. همچنین در فضاهایی که به دلیل عدم نور کافی نسبتا تاریک است می توان با استفاده از این نوع کاشی ها و رنگ های روشن مانند کرمی و قهوه ای روشن فضا را هم جذاب تر و هم بزرگتر جلوه داد.

برخی از انواع مدل ها نیز برای سرویس بهداشتی مناسب هستند. این طرح ها می توانند فضای این قسمت را به صورت کلی تغییر داده و آن را زیباتر کنند.

موارد استفاده کاشی طرح سنگ

موارد استفاده کاشی طرح سنگ

استفاده از کاشی از قدیم الایام مرسوم بوده است. امروزه کاشی هایی که تولید می شوند دارای طرح های زیبا و متنوعی هستند و به همین دلیل می توان از آنها هم به عنوان پوشش کف و هم دیوار استفاده نمود.

یکی از پرفروش ترین انواع کاشی دارای طرح سنگ بوده و در بازار طرفداران بسیار زیادی دارد. در مکان های مختلفی می توانید نشانه هایی از این نوع کاشی را مشاهده کنید. این نوع کاشی بهترین جایگزین سنگ های طبیعی هستند.

از جمله موارد استفاده کاشی طرح سنگ می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. کاشی طرح سنگ را می توان به عنوان پوشش دیوار در آشپزخانه استفاده کرد.
  2. همچنین مدل های مختلف این کاشی را می توان برای کف ساختمان از جمله قسمت پذیرایی و هال به کار گرفت.
  3. در محل های پر رفت و آمدی مانند راه پله ها و پارکینگ ها هم امکان نصب به عنوان پوشش کف و استفاده از کاشی طرح سنگ وجود دارد.

کاشی طرح سنگ کاشی مقاومی بوده و به همین دلیل در برخی از مناطق امکان استفاده از آن به عنوان نمای بیرونی ساختمان هم امکانپذیر می باشد. برخی از افراد برای تغییر دکوراسیون قدیمی خانه یا محل کار خود و تلفیق طرح های سنتی و مدرن از کاشی طرح سنگ استفاده می کنند.

چون تنوع مدل این نوع کاشی بالاست لذا امکان انتخاب و هماهنگی رنگ کاشی با محیط پیرامونی به سادگی امکانپذیر می باشد. شما می توانید به سلیقه خودتان رنگ های روشن یا تیره را انتخاب نمایید.

فروشندگان کاشی طرح سنگ باکیفیت

فروشندگان کاشی طرح سنگ باکیفیت

فروشندگان کاشی درجه یک و با کیفیت طرح سنگ را هم به صورت حضوری و هم غیرحضوری عرضه می کنند. فروش امروزه به صورت غیرحضوری و از راه دور رونق بیشتری پیدا کرده است. در این روش خریداران بدون مراجعه حضوری می توانند خرید خود را انجام دهند.

ما به عنوان فروشنده عمده جدیدترین مدل های کاشی طرح سنگ را به صورت اینترنتی به خریداران محترم در سراسر کشور عرضه می کنیم. فروش از طریق سایت انجام می گیرد و شما می توانید ثبت سفارشات خود را آنلاین انجام دهید.

تنوع کاشی های ارائه شده بسیار زیاد بوده و شما می توانید با جستجو در بین آنها با توجه به سلیقه خود و دکوراسیونی محلی که قرار است تغییر دهید، انواع کاشی طرح سنگ را انتخاب و سفارش دهید.

چون فروش بدون واسطه در حال انجام است لذا قیمت تمام شده آنها نیز بسیار مناسب تر از قیمت بازار آزاد می باشد. شما می توانید خرید خود را در هر ساعت از روز که فرصت کافی در اختیار داشتید، انجام دهید، چرا که در فروش اینترنتی برخلاف حضوری محدودیت زمانی وجود ندارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما