بازار خرید سرامیک طرح چوب درجه یک

یکی از انواع متریال و مصالح ساختمانی که در ساخت و ساز بنا های مختلف به کار برده می شود سرامیک می باشد. سرامیک با توجه به سلیقه های مختلف و مد روز دارای طرح ها و مدل های مختلف می باشد و در ابعاد و اندازه های متنوع تولید می شود که از جمله آن می توان به سرامیک طرح چوب اشاره نمود.

بازار خرید سرامیک درجه یک طرح چوب به دلیل طرح و مدل زیبای آن و کاربرد آن در بخش ها و قسمت های مختلف ساختمان از جمله کف، سرویس های بهداشتی و… از رونق خوبی برخوردار است.

بازار خرید سرامیک طرح چوب درجه یک

مزایای استفاده از سرامیک طرح چوب

مزایای استفاده از سرامیک طرح چوب همان طور که گفته شد سرامیک یکی از پر کاربردی ترین مصالح مورد استفاده در ساختمان و بنا های های گوناگون می باشد و به دلیل ویژگی های منحصر به فرد آن به صورت گسترده و وسیع در بخش های مختلف سازه و بنا به کار برده می شود.

سرامیک طرح چوب یکی از انواع سرامیک تولید شده و عرضه شده در بازار می باشد که دارای مزایای زیادی است. از جمله مزیت های استفاده از سرامیک طرح چوب حذف تمام پوشش های کف مانند فرش و موکت و… است.

با تولید سرامیک به خصوص سرامیک های طرح دار مانند طرح چوب سازندگان ساختمان به این نتیجه رسیده اند که بهتر است از سرامیک در کف استفاده شود تا علاوه بر زیبایی و جذابیت بالایی که دارد باعث حذف فرش و پوشش هایی از این دست شود. این موضوع سبب کاهش هزینه های صاحبان ساختمان می شود چرا که دیگر نیاز به خرید و تهیه فروش و موکت نمی باشند.

یکی دیگر از مزایای استفاده از سرامیک طرح چوب مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت است. یکی از عامل های مهم در تخریب و از بین رفتن بخش های مختلف بنا رطوبت و آب می باشد. این عامل در فرسودگی سازه نقش بسیار مهمی دارد به همین علت سازندگان و طراحان ساختمان به دنبال مصالح و متریالی می باشند که بتواند استحکام بالایی در برابر این عامل تخریب کننده یعنی رطوبت داشته باشد.

سرامیک طرح چوب نیز از جمله مصالحی است که این ویژگی را دارد که در برابر رطوبت دچار هیچ گونه تغییری نمی شود. تمیز کردن و نگهداری از این نوع سرامیک بسیار اسان و راحت می باشد و هزینه بسیار پایینی برای این امور باید صرف شود. همچنین در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم است. این مسئله باعث شده تا از سرامیک طرح چوب در کف به خصوص در کف بخش پذیرایی ساختمان های مسکونی استفاده شود.

انواع مختلف سرامیک طرح چوب

انواع مختلف سرامیک طرح چوب سرامیک طرح چوب دارای طرح ها و مدل های مختلف می باشد که با توجه به مدل آن در بخش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از انواع مدل سرامیک طرح چوب، طرح سیر و نیم سیر می باشد. این نوع از طرح سرامیک چوبی دارای رنگ های قهوه ای روشن و قهوه ای تیره است که در کنار هم قرار گرفتن سرامیک متعدد از این نوع طرح چوب زیبایی خاصی را ایجاد می نماید.

بیشتر از این نوع سرامیک ها در کف منازل مسکونی استفاده می شود. نوع دیگر سرامیک طرح چوب سرامیک قوه ای سوخته است. این نوع از طرح چوب سرامیک بسیار مورد استقبال خریداران و مشتریان و سازندگان ساختمان می باشد. علت این امر نیز رنگ آن می باشد که مزیت های بسیار زیادی دارد.

از جمله این مزیت های کمتر نمایان شدن کثیفی و آلودگی است. از این سرامیک بیشتر در فضا های اداری و کف بخش های پر رفت و آمد استفاده می شود.

موارد استفاده سرامیک طرح چوب

موارد استفاده  سرامیک طرح چوب موارد استفاده از این نوع مدل از سرامیک یعنی مدل طرح چوب بسیار وسیع می باشد. این نوع سرامیک به دلیل مشخصات و ویژگی های ظاهری و فنی که دارد در اغلب ساختمان های اداری، مسکونی و حتی تجاری به کار برده می شود.

از جمله موارد استفاده از این نوع سرامیک، استفاده در کف بنا های مسکونی و قسمت های مختلف آن است که جلوه ای ویژه در ساختمان ایجاد می نماید. بعضی از سازندگان و صاحبان واحد های مسکونی از سرامیک مدل چوب برای نمای بنا نیز استفاده می نمایند که خود باعث ایجاد زیبایی و جذابیت منحصر به فرد می شود به خصوص زمانی که ساختمان مسکونی در بین ساختمان گیرد باشد این جذابیت دو چندان می شود.

استفاده از این محصول در بیمارستان ها و مراکز درمانی نیز بسیار رایج می باشد. به دلیل خصوصیات این محصول و داشتن مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار و همچنین استحکام بالا در مواد شوینده و شیمیایی بهترین گزینه ای است که به عنوان کف پوش در کف محوطه و فضا های مختلف این مراکز استفاده نمود.

عرضه مستقیم سرامیک طرح چوب مرغوب

عرضه مستقیم سرامیک طرح چوب مرغوب عرضه مستقیم سرامیک در انواع مختلف از جمله سرامیک کف بهداشتی، سرامیک طرح چوب دیوار و غیره به روش های مختلف صورت می گیرد. متداول ترین روش عرضه از طریق نمایندگی این محصول است که به صورت حضوری و فروشگاه انواع سرامیک توزیع و به فروش می رسد. این روش عرضه دارای مشکلاتی می باشد که برای هم خریدار و عرضه کننده است. امروزه عرضه مستقیم به صورت اینترنتی صورت می گیرد.

آسان ترین و راحت ترین روش برای عرضه این محصول که مورد استقبال عموم نیز می باشد. عرضه کننده سرامیک طرح چوب برای رفاه حال مشتریان، تسهیل در خرید سرامیک و توزیع و عرضه گسترده این نوع سرامیک در سراسر کشور اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی در فضای مجازی نموده است.

در این فروشگاه مجازی سرامیک مرغوب در مدل ها و طرح های مختلف عرضه شده و ضمن ارائه اطلاعات و مشخصات در خصوص آن زمینه خرید برای مشتریان فراهم شده است.

این نوع عرضه مستقیم محصول می تواند برای عرضه کننده و فروشنده مزایای زيادی داشته باشد. حذف واسطه ها و دلال ها از جمله ویژگی های عرضه اینترنتی و عرضه از طریق فروشگاه مجازی است و با این اقدام علاوه بر ارتباط مستقیم با خریداران و مشتریان و فروش بیشتر سود بالاتری حاصل می شود. همچنین این شیوه برای مشتریان و خریداران نیز منفعت زیادی دارد.

عرضه سرامیک به صورت مستقیم سبب می شود تا قیمت محصول مناسب و ارزان تر شود و مشتریان با صرف هزینه و وقت و زمان کمتری این محصول را با اطمینان خاطر از کیفیت و مرغوبیت و دارا بودن استاندارد ها و تاییدیه های لازم آن را سفارش و خریداری نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما