مراکز خرید سرامیک ضد خش با بهترین کیفیت

مشاهده ی کف سرامیکی ساختمانی که در اثر عبور و مرور زیاد یا کشیده شدن پایه ی میزها و ویترین های متحرک خش خورده و کدر به نظر می رسد این حس را به بیننده القا می کند که شما در تمیز کردن و طی کشیدن سرامیک ها سهل انگاری می کنید، بهترین راه حل، استفاده از سرامیک هایی با لعاب ضد خش است. همین امروز می توانید به مراکز خرید سرامیک ضد خش با بهترین کیفیت مراجعه کنید.

مراکز خرید سرامیک ضد خش با بهترین کیفیت

کارایی فوق العاده سرامیک ضد خش

کارایی فوق العاده سرامیک ضد خش کارایی فوق العاده سرامیک ضد خش به این خاطر است که پس از گذر سالها، اثری از کهنگی در آن نخواهید دید. سرامیک کف حیاط را جایگزین موزائیک های قدیمی کرده و مشاهده خواهید کرد که چقدر طرح ها و نقوش و زیبایی فضای حیاط تغییر خواهد کرد. اصولا زیبایی و طراحی موزائیک در مقایسه با سرامیک ها چنگی به دل نمی زند و قابل رقابت با این کفپوش بی نظیر نیست.

اگر از سر بودن سرامیک برای کف و خصوصا برای فضاهای خارجی ساختمان مانند حیاط در فصول سرد و یخبندان می ترسید باید بدانید که با استفاده از تکنولوژی های جدید به کار رفته در تولید انواع سرامیک، سرامیک ضد یخی تولید شده است که علاوه بر عاجدار بودن و جلوگیری از لیز خوردن، از مواد اولیه ای بهره برده است که در برابر سرما و یخبندان مقاومت بی نظیری داشته و به هیچ عنوان ترک بر نخواهد داشت.

سرامیک مقاوم در برابر خش یک کفپوش بی رقیب است که در برابر ساییدگی لعاب و ترک برداشتن ناشی از تغییرات حرارتی و برودتی دما دوامی باور نکردنی دارد و برای انواع فضاهای داخلی و کفپوش اتاق ها، هال و آشپزخانه، سالن های اداری و فروشگاهی، حیاط و محوطه های باز تفریحی و ورزشی مناسب است. سهولت حمل و نقل، ارزان بودن نسبت به سایر کفپوش های هم تراز، سبک بودن و روش نصب سریع و تمیز از مزایای فوق العاده مهم سرامیک های ضد خش است.

ویژگی های مهم سرامیک ضد خش چیست؟

ویژگی های مهم سرامیک ضد خش چیست؟ ویژگی های مهم سرامیک ضد خش چیست؟

  1. دارا بودن بالاترین استانداردهای سلامت: سرامیک ضد خش به دلیل ساخته شدن از مواد اولیه ی طبیعی، عدم نفوذ آب و مقاومت کامل در برابر انواع قارچ، باکتری، کپک و حشرات موذی، از بالاتررن فاکتورهای سلامت برخوردار است و به همین دلیل در تمامی مراکز درمانی و بهداشتی، استفاده از سرامیک به عنوان کفپوش الزامی است.
  2. بادوام ترین کفپوش موجود: سرامیک در مقایسه با کفپوش های سیمانی مانند موزائیک، به دلیل برخورداری از لعاب در برابر انواع مواد شوینده و اسیدی، حرارت و ضربه بسیار مقاوم است. در مقایسه با پی وی سی و چوب نیز به مراتب بادوام تر می باشد و با گذر زمان، ضمن نداشتن هیچگونه آلودگی صوتی، نیازی به مراحل سخت نگهداری و رسیدگی مداوم ندارد.
  3. نصب و نگهداری آسان: نصب سرامیک بسیار سریع و کم دردسر است و به آسانی و پس از ریختن دوغاب و زیرسازی، به وسیله ی انواع چسب کاشی و چسب های 123 انجام می گیرد که هم به خوبی در برابر رطوبت عایق می شود و هم دوامی چند دهه ای را تضمین خواهد کرد.
  4. زیبایی طرح و نقش: برخورداری از طرح ها، نقوش و رنگ بندی بسیار متنوع سرامیک در مقایسه با کفپوش های دیگر، این کفپوش را به کلی متمایز و قابل توجه کرده است. سرامیک تنها کفپوشی است که به واسطه ی تنوع رنگ و لعابش می تواند ظاهر کفپوش های دیگر را کپی برداری کند.
  5. ارزش خرید بالا: سرامیک ضد خش به نسبت کارایی و ویژگی های عالی و کم نظیرش، بسیار مقرون به صرفه نیز هست، خصوصا با توجه به دوام و ماندگاری آن، برای مدت ها خیال شما را از بابت تعمیر و تعویض کفپوش راحت خواهد کرد.

مواد اولیه مرغوب سرامیک ضد خش

مواد اولیه مرغوب سرامیک ضد خش مراحل تولید انواع سرامیک شامل پنج مرحله می باشد: غربالگری مواد اولیه و تولید ملات، پرس و قالب زنی، خشک کنی، لعابکاری و کوره پخت. مواد اولیه مرغوب سرامیک ضد خش باعث شده تا کیفیت محصول تولیدی بسیار بالا رفته و بالاترین استانداردها را کسب کند. سرامیک از چهار ماده ی اولیه ی اصلی انواع سرامیک یعنی: خاک رس، ماسه، گرانیت و سیلیس ساخته می شود.

سرامیک ضد خش مرغوب علاوه بر مواد اولیه اصلی سرامیک، در ترکیب ملات و لعاب خود، کائولینیت، اکسید آلومینیوم، کاربید تنگستن و کاربید سیلیکون یا سیلیس را دارد. خاک رس و ماسه وظیفه ی ساخت سفال سرامیک را بر عهده دارد و کاربید تنگستن و کاربید سیلیکون در ضد خش کردن لعاب به کار می رود. لعاب تشکیل شده از کاربید ها بسیار مقاوم و با دوام است و عمر سرامیک را چند برابر می کند.

لعاب سرامیک ها در مرحله ی بعد از خشک کردن قطعات سرامیک به آنها اضافه می شود و هر چه کیفیت و ضخامت لعاب به میزان استاندارد نزدیک باشد، کیفیت سرامیک بالاتر است. وجود دو نوع کاربید تنگستن و سیلیکون علاوه بر اکسید آلومینیوم باعث زره پوش شدن لعاب سرامیک و مقاومت در برابر ساییدگی می شود ضمن اینکه مرغوبیت مواد اولیه باعث بالا رفتن کیفیت رنگ و ماندگاری سرامیک می باشد.

صادرکننده انواع سرامیک ضد خش

صادرکننده انواع سرامیک ضد خش صادر کننده انواع سدامیک ضد خش با توجه به نیاز موجود در جامعه و برای تامین مصالح ساختمانی مورد درخواست ساخت و ساز کاران، موسسات و شرکت های پیمانکار، ادارات و کارخانجاتی که در راستای افزایش فضای اداری ساختمان و یا پروژه های خود به سرامیک های مرغوب و با کیفیت نیاز دارند، اقدام به عرضه مستقیم و بدون واسطه ی بهترین محصولات موجود نموده است.

تولید کنندکان سرامیک داخلی با ارائه ی تولیداتی قابل رقابت در بازارهای بین المللی و محصولاتی که در تراز اول قرار می گیرند ضمن ایجاد ارزش افزوده ی بسیار بالا از مواد اولیه ی موجود در معادن کشور و حفظ اشتغال برای جوانان ایرانی، با صادرات محصولات تولید شده در داخل کشور گامی در جهت تداوم چرخه ی اقتصادی طیف وسیعی از هم وطنان برداشته است.

صادرات سرامیک با لعاب ضد خش که با استفاده از جدید ترین تکنولوژی روز دنیا و به دست مدیران و مهندسین توانمند و با اتکا به بازوان پرتوان کارگر ایرانی تولید می شود، ضمن ایجاد دسترسی آسان و بهره مندی از انواع سیستم حمل و نقل، کمک می کند تا مشتریان این کالای ارزشمند بتوانند بدون محدودیت زمانی سفارش خود را در سایت ثبت کرده و در سریع ترین زمان ممکن آن را خریداری نمایند.

عدم محدودیت زمانی برای سفارش، امکان مشاهده ی کیفیت و مشخصات درج شده درباره انواع محصولات موجود در سایت و فرصت برخورداری از انتخابی آگاهانه و مطمئن ضمن صرفه جویی در هزینه ها و کاهش رفت و آمد، از مزایای سفارش و خرید اینترنتی می باشد که این صادرکننده سرامیک امیدوار است از آن حداکثر بهره را ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما