قیمت کاشی سنتی پذیرایی

کاشی و سرامیک یکی از پرکاربردترین قطعات در صنعت ساختمان است و به قطعات سنگ مصنوعی گفته می شود که طول و عرض متفاوتی دارند. نام کاشی از شهر کاشان گرفته شده است که به مرکز سفال معروف است. امروزه شرکت های زیادی در ارتباط با تولید و کاشی سنتی پذیرایی تاسیس شده اند که این محصول را تولید کرده اند و علاوه بر تولید توانسته اند روش هایی را برای توزیع این محصول ارائه دهند.

قیمت کاشی سنتی پذیرایی

مقابسه کاشی سنتی پذیرایی و مسجدی

مقابسه کاشی سنتی پذیرایی و مسجدی مکان بسیار مناسبی برای تفریح ​​سالم و بازیابی نشاط و روحیه خوب در زندگی است، حال اگر این در خانه خود فرد قرار بگیرد لذت آن چند برابر می شود. کاشی های طرح دار و سه بعدی برای تزئین و ساخت استخرهای خانگی به تازگی در بازار رایج شده و حتی در عمومی مانند آن وجود ندارد.

کاشی های استخری سنتی از نظر ظاهری مدل های متنوعی دارند. کاشی های استخری به دسته های کلی کاشی های استخری ساده، مینیاتوری، مستطیلی، شطرنجی و سه بعدی تقسیم می شوند که خود دارای زیر مجموعه های متفاوتی هستند. کاشی سه بعدی استخری خود دارای طرح های متنوعی می باشد از جمله: طرح صدفی، جلبکی، ماهی، نهنگی، دلفینی و کاشی های ساده استخری فقط نوع کلاسیک را شامل می شود و همچنان طرفداران زیادی دارد.

کاشی مینیاتوری نیز یکی از زیباترین نمونه هایی است که طرفداران زیادی دارد. اگرچه این کاشی ها در ابعاد مختلف تولید می شوند، اما برای استخرها توصیه می کنیم از سایز کوچکتر استفاده کنید، زیرا امکان سر خوردن در کاهش می یابد. کاشی های مینیاتوری و سه بعدی به گونه ای قرار گرفته اند که به دلیل جذابیت زیاد و ظرافت منحصر به فرد، حتی درز بین کاشی ها نیز به راحتی قابل مشاهده نخواهد بود.

مشخصات بهترین کاشی سنتی پذیرایی

ایده های استفاده شده برای طراحی این کاشی ها گاهی بسیار ساده به نظر می رسند. به عنوان مثال، تم صدف و خارپشت دریایی یا گیاهانی که در زیر آب رشد می کنند، طرحی عالی برای ایجاد کاشی های شگفت انگیز کف است.

چنین طرح هایی هم زیبا هستند و هم با حال و هوای فضا سازگاری دارند. البته دنیای زیر آب به قدری بزرگ و متنوع است که می توان از آن بی نهایت ایده گرفت. موجودات زیر آب مانند نهنگ ها یا نهنگ هایی که در امواج خروشان دریا حرکت می کنند ایده جالب و هوشمندانه دیگری برای استفاده از طرح های الهام بخش طبیعی است. آبی رنگی است که برای تزیین استخر استفاده می شود و به همین دلیل کاشی و سرامیک های کف و اطراف استخر نیز آبی انتخاب شده است اما در همان زمینه آبی می توان از کاشی های طرح دار سه بعدی به رنگ آبی استفاده کرد.

کاشی های سه بعدی باعث می شود فوق العاده شیک و مجلل به نظر برسد و عمق بیشتری به استخر می بخشد. علاوه بر آبی می توانید از کاشی های سبز هم استفاده کنید اما هر چه سایه سبز به آبی نزدیکتر باشد ظاهر شما هماهنگ تر می شود مثلا فیروزه ای در کنار سبز بسیار جذاب به نظر می رسد. هدف از کاشی های طرح دار که در این پست مشاهده می کنید این است که به شما احساس شنا در دریا را بدهد. دیدن چنین کاشی هایی واقعاً می تواند چنین احساسی را در داخل ایجاد کند ، هرچند کمی. شاید این طرح ها بسیار کودکانه به نظر برسند، اما واقعیت این است که شنا در چنین استخرهای زیبایی حتی برای بزرگسالان نیز هیجان انگیز خواهد بود.

اگر طرحی در ذهن دارید، می توانید آنها را به سازنده کاشی سفارش دهید تا با چاپگرهای پیشرفته طرح شما را روی کاشی قرار دهد. بسیاری از استخرهای خانگی از همان نوع کاشی و طرح استفاده می کنند و شاید تنها وجه تمایز بین آنها شکل، شکل و اندازه استخر باشد. در حالی که استفاده از کاشی های استخر طرح دار مانند مدلهای زیر استخر شما را کاملا متفاوت و خاص جلوه می دهد. در بسیاری از خانه های لوکس ثروتمندان ، تنها جایی که توجه کمی به طراحی آن می شود ، استخر است. استخر با کمی خلاقیت می تواند به یکی از مکان های خاص و مهم خانه شما تبدیل شود.

راهنمای انتخاب کاشی سنتی پذیرایی

راهنمای انتخاب کاشی سنتی پذیرایی هنگام انتخاب کاشی ، انتخاب های زیادی وجود دارد. می‌توانید کاشی‌های سرامیکی را انتخاب کنید که در دماهای شدید در برابر ترک خوردگی مقاوم باشند و در صورت مرطوب یا خشک شدن، لغزنده نباشند. همچنین برای دستیابی به ظاهری کلاسیک می توان از کاشی های سنگی استفاده کرد. یا به عنوان آبگرم یا خانه مانند زمین استفاده می شود.

کاشی های استخر نگهداری کمی دارند، به این معنی که نیازی به تخلیه آب یا شستن آن با مایعات خاص ندارید. کاشی ها به خوبی با محیط ترکیب می شوند و رنگ آب را تکمیل می کنند. کاشی های شیشه ای نیز بادوام هستند اما درخشندگی و ظرافت بیشتری دارند. آنها همچنین اندازه های کوچک تری نسبت به کاشی های سرامیکی دارند که آنها را برای طرح های پیچیده یا آثار هنری در کف استخر مناسب تر می کند.

هنگام خرید باید مراقب باشید کاشی های را از کجا تهیه می کنید زیرا کاشی های بی کیفیت زمانی که دما به سرعت تغییر می کند مستعد ترک خوردن هستند، اما بهترین رنگ برای کاشی های چیست؟ آن روزها گذشته که همه استخرها دارای کاشی آبی بودند و اکنون طیف وسیعی از رنگ ها برای انتخاب وجود دارد. رنگ های محبوب نارنجی، سفید، قهوه ای مایل به قرمز، کربنی، خاکستری و مرجانی، پیازی، صورتی و بنفش روشن هستند.

رنگهای مختلف کاشی سنتی پذیرایی

قبل از شروع نصب کاشی استخر ، لازم است مراحل را برای به دست آوردن سطح صاف و مهر و موم شده انجام دهید. اولین قدم قبل از انجام آب بندی سازه ، آگاهی از نوع ساختار استخر برای انتخاب مصالح عایق صحیح مورد استفاده در دیوارهای داخلی و خارجی سازه استخر طبق دستورالعمل سازنده عایق آب بندی سونا و جکوزی است ، که تأثیر بسزایی در جلوگیری از ورود دارد. آبهای سطحی و زیر سطحی وارد می شوند.

در سازه های بتنی ، لایه آب بندی معمولاً در یک یا چند مرحله اعمال می شود. یا پس از شروع کار سیمان ، آستر به روش های مختلف زیر سطح کاشی آب بندی می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع آب بندی می توانید صفحه روش های آب بندی استخر را در این سایت مطالعه کنید. پس از انجام آب بندی استخر و قبل از پخش کاشی سنتی باید زیرسازی سطح زیر کاشی را با روکش ماسه و سیمان و نرم شدن سیمان انجام دهید. سطح صاف) در رابطه با کناره های استخر در هر زاویه ای از دیوارها با ساخت شمش سیمان و کروم ، که با نقطه گذاری در بالا و پایین سطح دیوار با ماسه و ملات سیمان پس از بستن سطح کروم روی سطح انجام می شود. سطح کرم اولیه و نهایی دیوار با دو میخ ثابت می شود ، سپس در فاصله یک متری با ملات ماسه و سیمان روی بدنه و دقیقاً در فاصله مناسب با تار و با ماله چوبی پلاستیکی صاف می شود.

و سیمان کروم سیمان کار خود را در داخل کروم انجام می دهد بله ، بدنه و کف استخر ، تمام لبه های تیز استخر با ملات ماسه و سیمان به عنوان لب گرده سنباده شده است. آستر آب بندی سیمان روکش با سیمان و چسب sa12 آب بندی و آب به عنوان رنگ در داخل و خارج استخر در سه مرحله و با فاصله 8 ساعت ، سپس زمان نرم شدن سیمان فرا رسیده است ، که در اکثر موارد مواد سیمانی نرم با مواد سیلانت مخلوط شده و سپس اعمال می شود. سطح روی سیمان پرایمر به ضخامت 4 تا 10 میلی متر نرم شده و با ماله چوبی یا پلاستیکی صاف می شود.

نقشه کشی نوبت به سطح نرم آخرین سطح می رسد که با ماله آهنی برای گچ کاری و صاف شدن سطح نرم پرداخت می شود که همزمان با انجام کاشی کاری و چسباندن کاشی پرداخت می شود. نباید ارتفاع کمی روی کار باشد ، سپس کاشی ها را روی سیمان نرم تازه می چسبانیم و b ماله آهنی با ضربه زدن به بدنه کاشی در جای خود ثابت می شود. فقط توجه کنید. سرد و گرم سال به دلیل گرما (خشک شدن سریع سطح کار) و سرد شدن دیر سطح کار) در اجرای آماده سازی نرم زیر کار ، مراقب باشید که کار را به خوبی انجام دهید. کاشی بستگی دارد ، اما بهتر است سطح زیر کار را بیش از 3 متر نصب نکنید ، زیرا ملات زیر کار دارای رطوبت کافی برای جذب دوغاب نرم و نصب کاشی های است.

خرید کاشی سنتی پذیرایی

خرید کاشی سنتی پذیرایی شرکت های زیادی هستند که مشغول سفارش کاشی سنتی هستند و به دلیل ماشین آلات مدرن و پیشرفته خود عناوین ارزشمندی را کسب کرده اند. اگر به دنبال خرید انواع کاشی های سنتی هستید پیشنهاد می کنیم از وب سایت ما خرید کنید زیرا ما بزرگترین مجموعه کاشی های سنتی استخر و آب نما و در اندازه ها و طرح های مختلف را برای سازه های شما در مدت زمان کوتاهی در سراسر کشور داریم. ارسال به ایران مشتریان گرامی با مراجعه به وب سایت ما می توانند نمونه هایی از محصولات ما را مشاهده کنند و در صورت تمایل با مشاورین تماس گرفته و خرید کنند.

کاشی ها یکی از مهمترین مصالح در ساخت و تزئین کف و سطح ساختمان ها هستند و بنابراین باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا در حین نصب ترک ها شکسته نشوند و این کاشی ها به دو صورت دستی و صنعتی در دسترس هستند. باشد که کاشی های دست ساز به دلیل طرح های زیبا و ظریف و همین مقاومت بالا بهترین نوع کاشی هستند و مشتریان و طرفداران زیادی را نیز به خود جلب کرده است.

یکی از ویژگی های بارز انواع کاشی پذیرایی در تهران این است که می توانید طرح مورد نظر خود را برای تولیدکنندگان ارسال کرده و کاشی ها را با طرح دلخواه سفارش دهید و با اندازه ، اندازه ، کیفیت و محیطی زیبا برای آرامش خرید کنید. یا کار خود را بسازید. یکی دیگر از ویژگی های این محصولات با کیفیت این است که از آنجا که تولیدکنندگان این محصول این کاشی های زیبا را با بهترین مواد و همچنین با کمک متخصصان تولید کرده اند ، این کاشی از ویژگی و کارایی بالایی برخوردار است و بنابراین در هنگام نصب به خوبی با یکدیگر قرار می گیرند.

فروش کاشی سنتی پذیرایی

پوشاندن کف استخر با کاشی زیبا جلوه ای عالی به آن می بخشد. کاشی های استخر نه تنها زیبا هستند بلکه صاف و بادوام هستند. استخرهای کاشی کاری شده نیز به راحتی نگهداری می شوند و بر ارزش فروش خانه شما می افزایند.

در حالی که فروشندگان زیادی در این زمینه فعالیت می کنند، فروشگاه عرضه کاشی یکی از بهترین مکان ها برای سفارش عمده کاشی استخر ارزان است. برای خرید عمده کاشی باکیفیت کافیست با عرضه کاشی پذیرایی تماس بگیرید. طبیعتا با افزایش تقاضا شاهد افزایش مراکز توزیع و همچنین افزایش قیمت کاشی استخر هستیم. در واقع، چندین توزیع کننده وجود دارد که برخی از تامین کنندگان را نمایندگی می کنند و محصولات تامین کنندگان اصلی را به نمایش می گذارند. خوشبختانه ما یکی از بهترین تامین کنندگان کاشی استخر به صورت عمده هستیم.

کاشی های ما دارای طرح ها و رنگ های مجلل، کلاسیک، مدرن و شیک هستند که می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود اقدامات لازم را برای ثبت سفارش خود در وب سایت انجام دهید.

مراکز تولید کاشی سنتی پذیرایی

مراکز تولید کاشی سنتی پذیرایی تولیدکننده و همچنین صادرات کاشی سنتی دست ساز در تهران فعال است و سعی می کند انواع کاشی های سنتی و کاشی های مدرن را در اندازه ، کیفیت ، جنس ، اندازه و. در مراکز خرید و فروشگاه ها توزیع کنید تا مشتریان بتوانند کاشی های مورد علاقه خود را مطابق سلیقه خود از نزدیکترین فروشگاه خریداری کنند.

از آنجا که کیفیت این محصول بسیار بالا است ، آنها نمایندگی های مختلفی را در سراسر کشور تاسیس کرده اند تا در همه مراکز خرید مستقر شوند. تولیدکنندگان کاشی دست ساز تهران ، که بهترین کاشی ها را در این زمینه تولید می کنند ، توزیع کننده و فروش کاشی سنتی در بازار نیز هستند و این محصول از آنجا که بسیاری از مشتریان تمایل به خرید این محصول جذاب دارند ، به طور گسترده در بازارها توزیع می شود.

پرداخت کنید تا هیچ کمبودی در بازار وجود نداشته باشد و مشتری هر اندازه که دوست دارد با خیال راحت خرید کند و نمای زیبایی برای ساختمانهای آنها ایجاد کند. تولیدکنندگان همچنین تولید کاشی را در مقادیر زیاد در بازارهای خارجی می فروشند تا مانند بازارهای داخلی فروش بالایی داشته باشند و سود و درآمد بالایی کسب کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما