صادرکننده سرامیک کف حیاط

سرامیک کف حیاط و کاشی تکسرام اصفهان به عنوان مصالحی پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی تنوع بسیار زیادی دارد. به همین علت انتخاب آنها باید متناسب با فاکتورهای کیفی و کمی آنها باشد که عمدتاً از سوی تولیدکنندگان تعیین می شوند. شرکت های صادر کننده و خریداران عمده برای تهیه و سفارش ساخت این محصولات نیز به بازاریابی مدرن و آگاهی از تمامی نوسانات بازار داخلی و خارجی دارند.

صادرکننده سرامیک کف حیاط

اطلاعاتی درباره سرامیک کف حیاط

اطلاعاتی درباره سرامیک کف حیاط برای پوشش دهی قسمت بیرونی و کف ساختمان ها مانند حیاط و پارکینگ معمولاً از سرامیک هایی در ابعاد 50*50 یا 80*80 سانتی متری استفاده می کنند. متراژ حیاط اهمیت زیادی در انتخاب ابعاد سرامیک و کاشی یزد دارد که برای زیباتر شدن نمای بیرونی باید مدنظر قرار گیرند.

امروزه سرامیک های لعابدار که به هیچ عنوان جذب آب ندارند و در عین حال لیز نیستند بهترین انتخاب برای کف حیاط به شمار می آیند. این نوع سرامیک تنوع بسیار زیادی از نظر رنگ و طرح دارند. با این حال مدل های کرمی روشن و تیره، انواع سرامیک خاکستری و شیری سه نمونه از پرفروش ترین مدل های موجود در بازار هستند.

جنس سرمیک کف حیاط اهمیت زیادی در میزان ماندگاری، عدم تغییر رنگ و عمر مفید آنها دارند. برای این منظور معمولاً از خاک سفید استفاده می کنند که قابلیت زیادی در برابر عوامل محیطی و عدم جذب هر نوع آلایندگی و رطوبت دارد. انواع سرامیک جدید مخصوص کف، باید قابلیت تحمل فشار حداکثری نیز داشته و در برابر ضربات احتمالی به هیچ عنوان ترک نخورد.

سرامیک رنگ تیره مانند مدل های قهوه ای یا خاکستری قابلیت ست شدن با انواع نمای جلوی ساختمان نیز دارند. بنابراین در هنگام خرید طرح سرامیک کف را متناسب با نمای بیرونی و حتی دیوارها انتخاب کنید.

عرضه انواع سرامیک کف حیاط

عرضه انواع سرامیک کف حیاط سرامیک مناسب کف حیاط با طرح های مختلفی عرضه می شود. طی سالهای اخیر سرامیک طرح موزاییک، طرح سنگ و مدل های طرح خزان از پرفروش ترین نمونه های تولیدی به شمار می آیند که قیمت و نرخ فروش متفاوتی نیز دارند. قیمت سرامیک به صورت متر مربع ارزیابی و تعیین می شود که عواملی مانند کیفیت و نرخ مواد اولیه، شیوه فرآیند تولید و حجم سفارشات عمده یا متری بر آن دخیل هستند.

برای عرضه انواع سرامیک حیاط مرغوب و درجه یک انتخاب مراکز تولیدی در استان هایی مانند یزد به عنوان قطب تولید این تجهیزات اهمیت زیادی دارد. خریداران عمده و صادرکنندگان با آگاهی از این موضوع و شناخت نمایندگان پخش می توانند در فصول مختلف سال اقدام به ثبت سفارش و خرید سرامیک کف حیاط با طرح های مدنظر خود در متراژهای زیاد جهت صادرات یا عرضه عمده کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما