قیمت انواع کاشی سه بعدی کف

کاشی سه بعدی , روشویی و کابینتی طرح سنگ، یکی از انواع کاشی های تولید شده می باشد و زیبایی خیره کننده دارد. این نوع کاشی امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. قیمت انواع کاشی سه بعدی کف نیز مانند طرح های تولیدی بسیار تنوع دارد و نمی شود قیمت خاصی را برای آن در نظر گرفت.

قیمت انواع کاشی سه بعدی کف

انواع رنگبندی مختلف کاشی کف

انواع رنگبندی مختلف کاشی کف کاشی های کف و کاشی 5 * 5 به دلیل تنوع نامحدود و زیبایی چشم گیر، قیمت مناسب، مقاومت در برابر رطوبت و تغییرات آب و هوایی و قابل شست و شو بودن، درمقایسه با سایر کفپوش ها پر طرفدارتر می باشند. با پیشرفت تکنولوژی کاشی های کف در طرح ها و رنگ های بسیار متنوع، تولید و روانه بازار می شوند به صورتی که انتخاب را برای مشتری مشکل کرده است.

اگر بخواهیم طرح های کاشی را در یک دسته بندی کلی قرار بدهیم شامل این موارد می شود سرامیک با طرح سنگ، سرامیک با طرح چوب و پارکت، سرامیک با طرح سمنت یا بتون، سرامیک های رنگی ساده یا مونوکالر، سرامیک با طرح تکسچر یا بافت، سرامیک راه راه، سرامیک با طرح روستیک و پانچ دار، سرامیک با طرح چرم. نوع کاشی استفاده شده بستگی به محلی دارد که روی کف آن قرار خواهد گرفت.

برای مثال برای کف سالن پذیرایی می توان با توجه به دکوراسیون منزل از رنگ های متنوع و طرح هایی چون طرح پارکت یا طرح چوب و سنگ برجسته، استفاده کرد. انواع کف پوش سرامیکی با طیف رنگی قهوه ای جزو رنگ هایی هستند که به راحتی می توانند با دکوراسیون های مختلف هماهنگ شوند.

برای پذیرایی خانه های کوچک بیشتر رنگ کرم مورد استقبال قرار می‌گیرد. رنگ سفید برای کف خانه هایی مناسب است که دکوراسیون کلاسیک دارند. یکی از مهم ترین محصولات در نصب کردن کاشی ها، محصولی است که بتوان با آن کاشی ها را به سطوح چسباند. به نمونه هایی از کاشی ها که با استفاده از چسب کاشی به محل می چسبند، کاشی چسبی گفته می شود.

فروشنده برتر کاشی سه بعدی کف

فروشنده برتر کاشی سه بعدی کف انواع طرح کاشی و سرامیک در رنگ های متنوع، در کف فضاهای مختلف نظیر آشپزخانه و سرویس بهداشتی و سالن پذیرایی در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر طرح و رنگ کاشی که باید طبق سلیقه خود انتخاب کنید، توجه به مقاوم بودن در برابر جرم و لکه و همینطور لغزندگی آن نیز حائز اهمیت می باشد.

برای یافتن فروشنده برتر کاشی سه بعدی کف، می توانید به سایت های مراکز فروش و نمایندگی ها مراجعه کرده و با مقایسه قیمت و تنوع طرح و رنگ موجود، با خیال راحت و اطمینان برای خرید کاشی اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما