تولید کاشی سه بعدی دیواری

 

یکی از مراکز عرضه کننده کاشی سه بعدی دیواری و کابینتی طرح سنگ همین شرکت است که این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار مشتری قرار می دهد. با تماس با کارشناسان واحد فروش در خصوص نحوه سفارش کاشی ایرانی و قیمت محصول می توانید اطلاعات لازم را به دست آورید. شایان ذکر است مشتری فقط به صورت عمده می تواند محصول دلخواه را تهیه نماید که قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزئی می باشد.

تولید کاشی سه بعدی دیواری

طرحهای مختلف کاشی سه بعدی دیواری

طرحهای مختلف کاشی سه بعدی دیواری

کاشی های دیوار و کاشی 5 * 5 باید در مقابل آب و رطوبت مقاومت بالایی داشته باشند همچنین باید ضد لغزش بوده و تنوع زیادی در رنگ و طرح داشته باشند. این کاشی ها باید در مقابل گرما و سرما مقاومت خوبی از خود نشان دهند؛ همچنین در برابر ضربه مقاومت کافی را داشته باشد. کاشی مناسب برای سرویس بهداشتی باید ابعادی کوچک و منظم داشته باشد و معمولا از رنگ های روشن برای این کار بهره می برند.

لازم به ذکر است بدانید که امروزه تمامی مراکز عرضه کننده کاشی سه بعدی متحرک توانسته اند با تلاش‌های بسیار زیادی که در این زمینه برای تمامی مشتریان به انجام می رسانند، بتوانند کاشی سه بعدی را به بهترین شکل ممکن به دست تمامی متقاضیان برساند و رضایت آنها را از آن خود نمایند.

در نتیجه افرادی که می خواهند برای خرید کاشی سه بعدی اقدام کنند، می ‌توانند از طریق مراکز عرضه کننده معتبر این خرید را انجام دهند. کاشی های سه بعدی جلوه شیک تر و عالی تری داشته لذا برای دیوار پوشی مورد استفاده قرار می گیرد. جلوه این کاشی های از اطراف متفاوت می باشد که همین امر به افزایش دید در زمینه فضای مورد نظر می انجامد.

کاربرد کاشی سه بعدی دیواری

کاشی سه بعدی نسل جدید محصولاتی است که توانسته جایگزین کاشی های معمولی گردد و تحولی شگرف در زمینه تولید انواع کاشی و سرامیک ایجاد نماید. در تولید این محصول بی نظیر از طرح های متنوعی از قبیل مناظر طبیعی ، حیوانات، گل و گیاه و غیره استفاده می گردد. این طرح‌ها به جهت داشتن حالت سه بعدی، بسیار قابل لمس و زنده می باشد و مانند این است که طرح مورد نظر، در جلوی چشم انسان نمایان است. مثلاً استفاده از مناظر طبیعت در تولید کاشی سه بعدی به مانند این می باشد که طبیعت در جلوی چشم فرد قابل مشاهده است.

کاشی سه بعدی به عنوان کفپوش در بسیاری از منازل و مکانهای مختلف از قبیل استخرها قابلیت استفاده دارد و می‌تواند به عنوان کفپوش در سرویس بهداشتی، حمام و استخر استفاده گردد. شایان ذکر است کاشی های سه بعدی نه تنها برای کف، بلکه برای دیواره نیز می تواند استفاده گردد و دارای جلوه بینظیر و عالی می باشد و در زیبا سازی سرویس بهداشتی و حمام تاثیر فراوانی دارد.

کاشی های سه بعدی به عنوان دیوارپوش می‌تواند در سالن پذیرایی و در مکانهای عمومی از قبیل لابی هتل، تالار، رستوران‌و بیمارستان ها استفاده گردد و جلوه منحصر به فردی را به این مکان ها ببخشد. در هنگام خرید کاشی سه بعدی سفید باید دقت گردد این محصول از مکان‌های معتبر خریداری شود تا نسبت به کیفیت بالای آن اطمینان حاصل گردد.

مزایای کاشی سه بعدی دیواری

مزایای کاشی سه بعدی دیواری

کاشی سه بعدی سفید علاوه بر زیبایی بی نظیر از استحکام و دوام بالایی برخوردار می باشد و مقاومت بسیار‌ خوبی در برابر مواد شوینده دارند، در تولید این کاشی از بهترین متریال استفاده‌ شده است که در ماندگاری بیشتر این محصول بسیار مؤثر است همچنین از طرح و رنگ های بسیار شیک در ساخت آن استفاده شده که زیبایی آن را دوچندان کرده است، این کاشی در حمام و سرویس بهداشتی و … کاربرد گسترده ای دارد و جذابیت خاصی به محیط می بخشد، این محصول در ابعاد و اندازه متنوع تولید شده است و در برابر پوسیدگی و خراشیدگی بسیار مقاوم و پایدار می باشد همچنین در برابر ضربه و تغییرات دمایی مقاومت بالایی دارد.

انواع کاشی سه بعدی حال آب بسیار کمی داشته و در مکان های مختلف قابل استفاده است همچنین نظافت آن به آسانی انجام می شود و بهترین لعاب در ساخت آن به کار رفته است که سطحی بسیار شفاف و درخشان دارد، این کاشی زیبا و شکیل با وجود ویژگی های مثبت فراوان و کیفیت‌ درجه یک توانسته است توجه افراد زیادی را در بازار های داخلی و خارجی به خود جلب نماید و فروش خوبی را داشته باشد.

راهنمای انتخاب کاشی سه بعدی دیواری

کاشی سه بعدی دستشویی دارای مشخصات خاصی بوده و در نمونه های مختلفی هم طراحی و ساخته می شود تا بتواند تمام سلیقه ها را با خود همراه سازد. این مشخصه ها شناخت محصول را آسان تر کرده است و باعث شده تا با فروش خوبی روبرو شود.

  • کاشی هایی که برای دیوار استفاده می شوند به صورت تک رنگ و چند رنگ و ساده و طرحدار هستند که متناسب با سلیقه افراد و همجنین دیزاین محیط انتخاب می شوند.
  • سایز این مصالح متفاوت است و بنا با کنار هم قرار دادن آنها چیدمانی زیبا را خلق می کند.
  • ثابت بودن رنگ یک مزیت مهم است چون باعث شده تا قابل شستشو باشند و دچار افت کیفیت و تغییر رنگ نشود.‌
  • چون رطوبت از آن عبور نمی کند بنابراین زیرساخت ها هم دچار آسیب نمی شوند.
  • این مصالح ساختمانی به دلیل سبک بودن نصب و اجرای آسانی هم دارند دارند به سرعت هم جابجا می شوند.‌
  • کاشی های سه بعدی طراحی بروزی دارند و به دلیل طول عمر زیاد تا مدت طولانی روی سطح باقی می مانند.

فروش کاشی سه بعدی دیواری

فروش کاشی سه بعدی دیواری امروزه صنعت تولید کاشی و سرامیک در حال پیشرفت است و وجود تکنولوژی های جدید، باعث ایجاد محصولاتی مانند کاشی سه بعدی گردیده است. کاشی سه بعدی به مجموعه کاشی هایی گفته می شود که از بالاترین فناوری روز دنیا در تولید آنها استفاده شده است و دارای طراحی منحصر به فردی است که چشم را خیره کرده و لذت تماشای آن، وصف ناپذیر می باشد. فعالیت ما در زمینه کاشی سه بعدی می باشد و مشتریان جهت استعلام قیمت فروش کاشی سه بعدی دستشویی می توانند با شماره های شرکت تماس حاصل نمایند.

کاشی سه بعدی ساده یکی از زیباترین و جدیدترین کاشی های موجود در سطح بازار است که توانسته توجه و استقبال افراد زیادی را به خود جلب کند و دارای کاربردهای متنوعی در آشپزخانه، سالن پذیرایی، سرویس بهداشتی، و … می باشد. مجموعه ما یکی از بهترین مراکز عمده فروشی کاشی سه بعدی ساده در سطح کشور می باشد که این محصولات را با استفاده از بهترین کیفیت، و شناخته شده ترین برند ها و قیمت مناسب به سراسر کشور ایران ارسال می کند.

امروزه کارخانجات و شرکت های زیادی در حال تولید و عرضه انواع کاشی ها به ویژه کاشی سه بعدی که یکی از جدیدترین و پر فروش ترین انواع کاشی ها می باشد در بازار می باشند. کاشی های سه بعدی از نظر ابعاد بسیار متفاوت هستند و در ابعاد گوناگون تولید می شوند. کاشی های سه بعدی ساده معمولاً در ابعاد کوچک و کاشی های سه بعدی منظره ها و اشکال خاص در ابعاد و اندازه های گوناگون، و رنگ های زیبا تولید می شوند. ویژگی های کاشی سه بعدی مرغوب عبارتند از:

  • ساخته شده از مواد مرغوب و محکم
  • استحکام زیاد
  • مقاوم در برابر مواد شوینده
  • کاربرد آسان
  • وزن سبک
  • مقاومت در برابر خش
  • شکل های متنوع
  • ابعاد گوناگون
  • مقاوم در برابر مواد اسیدی
  • قیمت مناسب
  • کیفیت بالا
  • و …

سعی کنید این محصولات را از فروشگاه ها با برندهای معتبر و قابل اطمینان خریداری کنید، زیرا نمونه های وارداتی و فله ای در بازار گسترش یافته اند. اگر شما هم به دنبال خرید کاشی سه بعدی سفید و زیبا هستید، می توانید به مرجع فروش کاشی در بهترین جنس و دارای گارانتی چندین ساله و خدمات پس از فروش مراجعه کنید.

 

مرکز پخش کاشی سه بعدی دیواری

مجموعه ما افتخار دارد در زمینه عرضه کاشی سه بعدی فعالیت نماید و محصولات خود را با بالاترین سطح کیفی به بازار عرضه می‌کند. محصولات تولید شده در این مجموعه، قابل رقابت با برندهای جهانی می باشد و از این رو مفتخریم به عنوان صادر کننده موفق کاشی سه بعدی دستشویی، در سطح کشور فعالیت نماییم و بتوانیم قدمی مهم در جهت رشد بیشتر و حضور در بازارهای جهانی بر داریم و این افتخاری بزرگ برای سرزمین ایران می باشد که نام پرآوازه آن در تمام دنیا بدرخشد.

نصب کاشی سه بعدی دیوار آشپزخانه باعث شده تا شما دکوراسیونی شیک و امروزی داشته باشید. این مصالح به کمک چسب و ملات روی سطح قرار می گیرند و به دلیل تنوع رنگی بالا به خوبی با هر محیطی ست می شوند.‌ کاشی ها اگر چه بافت ظریف تری دارند اما در مقابل رطوبت دوام خوبی از خود نشان می دهند. سفارش کاشی سه بعدی به صورت عمده یعنی شما حجم بالایی را سفارش داده اید که باید هزینه کمتری را هم بابت آن پرداخت نمایید.


کاشی یکی از پرمصرف ترین مصالح مورد نیاز در ساختمان سازی می باشد که با توجه به کاربرد فراوان از فروش بالایی برخوردار بوده و تنوع زیادی در طرح و مدل دارد، قیمت عمده بهترین کاشی سه بعدی سفید در مقایسه با قیمت جزیی آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است همچنین مواردی مانند ابعاد و اندازه کاشی، نحوه معامله آن، برند تولید کننده و … نیز در تعیین قیمت نقش دارند.

رونق گرفتن بازار خرید کاشی دیواری باعث شده تا میزان فروش و در کنار آن تولید هم رشد خوبی را تجربه کند.‌ در این مرجع پخش تنوع کاشی ها زیاد بوده و هر کدام مارک مختص به خود را دارند که شما می توانید با مراجعه به نمایندگی به برند مورد نظر خود دست پیدا کنید. پخش چون بیشتر به صورت عمده است محصول یک قیمت مناسب تری دریافت می کند و خرید برای مشتری راحت تر می شود.‌

کاشی های سه بعدی چون ظریف هستند بیشتر در بسته های کارتنی توزیع می شوند تا در حمل و نقل آسیبی آنها را تهدید نکند.‌ پخش این مصالح فقط مختص بازار داخلی نیست و چون از مصالح پر مصرف است در بازار داخلی هم توزیع می شود و این باعث شده تا مشتری ها دسترسی آسانی به محصول داشته باشند و بتوانند نیاز خود را برطرف کنند.این مرجع برای پخش هدفمند بوده و همیشه از راه هایی استفاده می کند که بهترین نتیجه را داشته باشد.

 

قیمت کاشی سه بعدی دیواری درجه یک

قیمت کاشی سه بعدی دیواری درجه یک

یکی از پرفروش ترین انواع کاشی دیواری مورد استفاده در اغلب ساختمان های مسکونی، کاشی های سه بعدی می باشد که امروزه در انواع طرح های جذاب و مدرن طراحی و عرضه می شود. این کاشی ها برای قسمت های مختلف از جمله پذیرایی، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، توالت فروش کاشی و … مورد استفاده قرار می گیرند.

کاشی های سه بعدی علاوه بر زیبا و شکیل بودن باید مقاومت بالایی در برابر رطوبت و حرارت داشته باشند تا بتوان در مکان هایی نظیر آشپزخانه و حمام از از آنها استفاده کرد همچنین باید در برابر مواد شوینده مقاوم بوده و تغییری در رنگ و کیفیت آنها ایجاد نگردد.

در حال حاضر فروشندگان در بازار کاشی سه بعدی سفید این محصول را به شیوه های گوناگون و به صورت کلی به خریداران در سراسر کشور عرضه می کند که با توجه به کیفیت درجه یک و کاربرد وسیع متقاضیان زیادی دارد، این روز ها بازار فروش کاشی سه بعدی ساده سفید از رونق بسیار خوبی برخوردار می باشد و دارای طرفداران بسیاری است که اغلب آنها این کاشی را به شکل کلی و با مناسب ترین قیمت خریداری می کنند.

سایت حاضر افتخار فروش و تتوزیع کاشی سه بعدی ساده در انواع اندازه ها، و ابعاد گوناگون، رنگ های متنوع،اشکال زیبا، و… در سطح کشور دارا می باشد. همچنین این محصولات را با سایر کشورهای همسایه و منطقه نیز صادر می‌کند. محصولات را از بهترین و شناخته ترین شرکت های تولید کننده در استان یزد که انواع کاشی ها را با استفاده از تکنولوژی و دانش روز جهانی، و دستگاه ها روش های پیشرفته تولید می کنند، خریداری کرده و سپس آنها را با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می کند.

اگر شما هم به دنبال خریدی متفاوت تر از همیشه، دارای گارانتی ، تضمین شده، زیبا، خاص، دارای قیمت مناسب و… هستید ، حتما سایت ما را دنبال کنید. برای خرید فقط کافی است با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس بگیرید تا همکاران ما در اسرع وقت سفارشات شما نسبت به ارسال کنند.

خریداران عمده انواع کاشی معمولا شرکت های صادر کننده و ساختمان سازان و … می باشند که با مراجعه به مراکز معتبر فروش و یا تولید کننده ها این محصول را با پرداخت هزینه ای مطلوب و کیفیتی عالی انتخاب و خریداری می نمایند و در وقت و هزینه نیز صرفه جویی می شود و به همین علت امروزه اکثر افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما