بازار خرید کاشی هفت رنگ

همانطور که می دانید انواع کاشی و سرامیک طرح تراورتن عباس آباد از تجهیزات ساختمانی محسوب می شوند و مهم ترین و کاربردی ترین آن ها کاشی هفت رنگ می باشد که امروزه توسط کارخانه های تولیدی با استفاده از ایده و خلاقیت های جدید در طرح و رنگ های متنوع با مدل های شیک و خاص تولید می شود. قبل از ثبت سفارش این محصول لازم به ذکر است بدانید انواع کاشی هفت رنگ در سایزهای گوناگون تولید می شوند. این سایت به عنوان مرکز پخش انواع کاشی، این محصول را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

بازار خرید کاشی هفت رنگ

تاریخچه ساخت کاشی هفت رنگ

تاریخچه ساخت کاشی هفت رنگ

کاشی های هفت رنگ و سرامیک کف وارداتی جزو یکی از زیباترین و چشم نواز ترین نوع کاشی هایی می باشد که در معماری ایران از دیرباز وجود داشته است و دلیل نام گذاری کاشی ها به اسم کاشی هفت رنگ استفاده از رنگ های متنوع در این نوع کاشی ها می باشد غالباً از رنگ های سیاه، سفید، فیروزه ای، قرمز، لاجوردی، زرد و حنایی در ترکیب این نوع رنگ های کاشی ها استفاده زیادی شده است قابل ذکر است که از این نوع کاشی ها بیشتر در مساجد و مراکز تاریخی و حتی در برخی از منازل استفاده می شود

این نقاشی ها در ابعاد مختلف تولید می گردد ولی اکثراً برای فضاهای مذهبی بیشتر از ابعاد بزرگ ترین نوع کاشی ها استفاده می شود، کاشی های هفت رنگ هنر دست هنرمندان ایرانی می باشد که قدمت زیادی دارد و حتی به دلیل زیبایی و کیفیت بالای این نوع کاشی ها امکان صادرات آن به سایر کشورهای دیگر هم فراهم شده است.

گاهی دیده می‌شود که علاوه بر طرح های سنتی و نقوش بسیار زیبا و اسلیمی که بر روی این کاشی ها وجود دارد، ابیات و شعر های مختلف هم با خطی بسیار زیبا بر روی این کاشی ها حک شده است و زیبایی آنها را چند برابر می کند.

کاشی های هفت رنگ نشان دهنده سنت و هنر ایرانیان در تمام دنیا می باشد و این قضیه زبانزد خاص و عام بوده و نظر کسانی را که به صنایع دستی علاقه مند هستند را به سمت خود جلب کرده است.

کاشی کاری سبکی از معماری می‌باشد که از زمانهای گذشته تا به حال رواج داشته و در حال حاضر نیز وجود این هنر در انواع موزه ها و اماکن مذهبی قابل مشاهده است که با استفاده از تکه های کاشی در رنگ های متنوع منظره های بسیار زیبا ایجاد می شود که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.

توصیه می‌کنیم که این مقاله را از دست ندهید و تا انتها با ما همراه باشید تا تاریخچه ساخت کاشی هفت رنگ را از ابتدا برای شما بیان کنیم تا با این هنر و نبوغ معماران ایرانی که متمرکز در جلوه های زیبا و سنتی در رنگ های متنوع می باشد، آشنا شوید.

با توجه به اطلاعاتی که از زمان های گذشته در دست می باشد می توان سرچشمه این هنر را از دوره تیموریه و اوایل دوره صفویه دانست که کاشی هایی کوچک را با رنگ‌های متنوع در کنار هم قرار می دادند و نمایی بسیار زیبا و دیدنی به دست معماران ایرانی ایجاد می کردند که در حال حاضر نیز این کاشی‌ها در ابعادی متنوع به تولید می رسند و همچون گذشته از رنگ هایی مثل آبی لاجوردی سبز و طلایی استفاده می‌شود که می‌تواند در کنار هم ترکیب بسیار زیبایی را ایجاد کنند.

مشخصات بهترین کاشی هفت رنگ

اگر قبلاً پروژه کاشی کاری انجام نداده اید، ممکن است از انواع مختلف کاشی های موجود در بازار که تنوع زیادی از نظر رنگ و طرح دارند شگفت زده شوید. کاشی های هفت رنگ از محبوب ترین کاشی ها در میان کاشی های شیشه ای، کاشی های سیمانی و کاشی های سنگی هستند.

کاشی ها به طور کلی در یک آرایه برای پوشش سقف، کف، دیوارها، لبه ها یا اشیاء دیگر مانند رومیزی به کار برده می شوند. یکی از ویژگی های بهترین نوع کاشی های سنتی، استفاده زیاد از نقش معروف به گل و مرغ است که تخصص نگارگران ایرانی نیز در همین نقش می باشد.

به طور خلاصه می توان بیان کرد که ویژگی های بارز بهترین نوع کاشی شامل موارد زیر می باشد:

  • دارای طرح و نقش متنوع
  • برخوردار از برش های گسترده (مربعی، مشتطیلی، شش ضلعی و…)
  • مقاومت بالا در برابر آب، خش، رطوبت و…

مزایای استفاده از کاشی هفت رنگ

مزایای استفاده از کاشی هفت رنگ یکی از با قدمت ترین هنرها در کشور ما تولید انواع کاشی است اما کاشی در شکل ها و مدلهای بسیار متفاوت و مختلف تولید می‌شود و شما می‌توانید این کاشی را در حالی که با انواع رنگ و طرح و شکل کار شده ببینید کاشی های تولید شده در کشور در ابعاد و اندازه های بسیار متفاوت وجود دارد و یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کاشی شهر بزرگ اصفهان است .

که در آن کاشی بسیار زیبا با استفاده از تعداد رنگ زیاد تولید می‌شود این کاشی موسوم به کاشی هفت رنگ است شما می توانید انواع طرح های بسیار زیبای کاشی هفت رنگ قدیمی را در مراکز خرید مشاهده نمایید کاشی هفت رنگ یک نوع از قدیمی ترین انواع کاشی های تولید شده در کشور است که به جز مصرف کنندگان داخلی از درخواست کنندگان و متقاضیان بسیار زیادی در کشورهای دیگر برخوردار است کاشی هفت رنگ شیک از بهترین انواع مواد اولیه تولید و کاملاً قابل شستشو است و شما می توانید نمونه‌های زیبای آن را که در مساجد و اماکن زیارتی استفاده شده است مشاهده نمایید این کاشی بسیار جذاب و در انواع مختلف وجود دارد. بازار کاشی در ایران بسیار گرم است.

کاشی هفت رنگ قاجاری و کاشی هفت رنگ صفوی جزء سنتی ترین کاشی های موجود در بازار هستند که از اشکال قدیمی تهیه شده و دارای رنگ بندی های فراوانی می باشند این نوع کالاها برای تزیین نمودن وسایل دکوری و همچنین قسمتی از منازل استفاده می‌شود البته باید بدانید امروزه رستوران های سنتی نیز برای به وجود آوردن فضای خاص از این نوع کاشی استفاده می کنند.

باید عنوان گردد این کاشی ها با استفاده از بهترین مواد اولیه تهیه شده و دارای محبوبیت بالایی می باشند که در برابر ضربه نیز از مقاومت بالایی برخوردار هستند. انواع کاشی سنتی مینیاتوری در سایز های کوچک تر می باشند و در کنار یکدیگر فضای خاص و زیبا دارند، از مشخصات کاشی می‌توان به ضخامت بالای آن ها اشاره نمود.

در شرکت‌ های تولید کننده این کالا کاشی ها با استفاده از جدیدترین تجهیزات تهیه شده و دارای ماندگاری زیادی می باشند امروزه این کالاها علاوه بر فروش بالا در بازار داخلی در بازارهای بین‌المللی نیز جایگاه ویژه داشته و افراد زیادی خواهان خرید این کالا هستند. این محصولات در رنگ بندی های متنوع موجود می باشند که با چینش آنها در کنار یکدیگر می توان فضای خاص و زیبا را به ارمغان آورد.

رنگهای مختلف کاشی هفت رنگ

کاشی هفت رنگ یکی از کاشی های سنتی و کاربردی به شمار می آید که از رنگ های زیبای فیروزه ای، آبی، زرد و سیاه و … تشکیل شده است و لعابی براق و باکیفیت دارد که در دوام و ماندگاری آن تأثیر زیادی دارد، این محصول دارای نقوشی برجسته بوده که زیبایی آن را دوچندان کرده است‌‌ و از این نوع کاشی از اماکن مذهبی و مساجد و .. استفاده زیادی می شود و علاوه بر شیک بودن از استحکام و دوام بالایی برخوردار می باشد و در برابر رطوبت و تغییرات دمایی بسیار مقاوم است و به همین دلیل در نماهای داخلی و خارجی کاربرد زیادی دارد.

این کاشی در ابعاد و ضخامت های مختلف تولید و عرضه می شود و با کیفیت و قیمت متفاوتی به فروش می‌ رسد، انواع کاشی سنتی هفت رنگ بیشترین میزان تولید را در استان های یزد و اصفهان و .. دارد و با توجه به کیفیت بالا و کارایی مطلوب توانسته است مورد پسند مشتریان زیادی واقع شود.

مرکز عرضه کاشی هفت رنگ

مرکز عرضه کاشی هفت رنگ کارخانه های تولیدی کاشی درجه یک که در شهر های گوناگونی از جمله تهران فعالیت می کنند، برای این که بتوانند محصولاتشان را به شکل گسترده تری به فروش رسانند، فروشگاه اینترنتی ایجاد می نمایند. این فروشگاه ها گزینه مناسبی هستند تا از آنان محصول مورد نیاز خود را به صورت عمده تهیه کنید. با سر زدن به این نمایندگی می شود با کیفیت ترین نوع کاشی های مات و براق را با قیمت های بسیار مناسبی به دست آورد و سپس آن را با قیمت بیشتری در بازار به فروش رساند.

امروزه تولید ویژه انواع کاشی هفت رنگ منجر به فروش آن ها در بازار داخلی و خارجی شده است. عرضه و فروش کاشی های مختلف به صورت اینترنتی برای تمامی مشتریان و مصرف کنندگان در سراسر کشور قابل دسترسی است و سفارش مشتریان عزیز در کمترین زمان ممکن و با قیمت مناسب، تحویل داده می شود. تولید ویژه بهترین کاشی های ایرانی و خارجی با استفاده از کادری مجرب و دستگاه های مدرن انجام شده است تا تولید کننده بتواند بهترین نوع این محصول را تولید و به بازار عرضه نماید و از این طریق رضایت و اعتماد مشتریان را جلب کند و میزان فروش محصولات خود را به صورت چشمگیری افزایش دهد. برای خرید کاشی هفت رنگ و ثبت سفارشات خود با ما در ارتباط باشید.

همانطور که با تاریخچه ساخت و بهره گرفتن از کاشی آشنا شدید در می یابید که این محصول قادر به ایجاد نمایی بسیار دلنشین و سنتی است که یادآور شکوه کشور از گذشته تا به حال می باشد که تولید این محصول در رنگ های بسیار متنوع نیز قابل انجام است که می‌توان طرح هایی بسیار جدید از آن به وجود آورد. ایران از مراکز بزرگ صادرات کاشی هفت رنگ است.

مرکز پخش کاشی که در دایره فعالیت‌های مجموعه ما می باشد با داشتن تخفیفاتی استثنایی بر روی فروش محصولات در فروشگاه آنلاین این فرصت را به مشتریان می دهد که محصولی باکیفیت را از درب کارخانه و در کمترین زمان ممکن با حمل و نقل آسان دریافت کنند.

قیمت کاشی هفت رنگ لعابی

خرید مستقیم کاشی هفت رنگ سبب کاهش قیمت آن می گردد زیرا در این شیوه توزیع کاشی، واسطه‌ها حذف می گردند و کاشی به صورت مستقیم و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست مشتریان می‌رسد.

با توجه به موارد مذکور می‌توان به سایت شرکت بازرگانی ما به عنوان یکی از مراکز خرید کاشی هفت رنگ به صورت مستقیم می باشد که با کیفیت ترین محصول را همراه با قیمتی مناسب در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار خریداران قرار می دهد به نحوی که همه مشتریان از خرید خود راضی باشند.

مراکز و مراجع فروشنده کاشی هفت رنگ باید تمهیداتی در جهت پخش عمده و بدون واسطه این محصول همراه با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب برای مشتریان در نظر بگیرند تا بتوانند رضایت مشتریان را جلب نموده و میزان فروش خود را بالاتر ببرند و بتوانند با سایر رقبای خود در بازار به رقابت بپردازند. فروش کاشی هفت رنگ در این سایت انجام می شود.

انواع کاشی هفت رنگ تولید شده در کارخانه های کشورمان دارای کیفیت بسیار بالا است و از نوع مرغوب می باشد، از این جهت بسیاری از خریداران تمایل زیادی به خرید این نوع کاشی سنتی را دارند حتی کیفیت کاشی های هفت رنگ سبب شده است که هر ساله حجم زیادی از این سنگ به سایر کشورهای دیگر صادر شود.

تولید کننده کاشی هفت رنگ اصفهان این کاشی بسیار زیبا و مرغوب را از بهترین مواد اولیه موجود در بازار تهیه و کاشی را با انواع رنگ و طرح و مدل تولید و در بسته بندی در اختیار مراکز توزیع قرار داده است تا ایشان بتوانند انواع کاشی هفت رنگ اصفهان را در سراسر کشور و در تمام مراکز فروش و توزیع و پخش کرده و در اختیار مصرف کننده قرار دهند.

تولید کننده کاشی هفت رنگ این محصول بسیار زیبا و با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب و منطقی در اختیار تمام متقاضیان قرار داده است و شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت تولید کننده در اینترنت انواع مدل ها و رنگ های کاشی هفت رنگ را مشاهده نموده و در صورت نیاز و تمایل از بهترین نوع آن انتخاب و به صورت جزئی و یا خرید عمده حتی زیر قیمت و فی تعیین شده در بازار ثبت سفارش نمایید.

توزیع مستقیم کاشی هفت رنگ جدید

توزیع مستقیم کاشی هفت رنگ جدید کاشی هفت رنگ یکی از زیبا ترین کاشی های تولید شده در کشور می باشد که با توجه به کیفیت عالی و کاربرد فراوان از فروش بالایی برخوردار است و متقاضیان زیادی دارد، این روز ها مرکز پخش کاشی هفت رنگ این محصول را به شیوه های گوناگون و به صورت کلی و یا جزیی در اختیار مشتریان قرار می دهد که به دلیل مرغوبیت استقبال بسیار خوبی از خرید آن صورت می گیرد. سفارش کاشی هفت رنگ در این مرکز انجام می شود.

در حال حاضر امکان خرید ارزان کاشی هفت رنگ صادراتی به شیوه های گوناگون و به صورت کلی و یا جزیی برای مشتری فراهم شده است که همیشه خریدار آسان ترین راه را برای خرید انتخاب می کند و با مراجعه مستقیم و بدون واسطه به تولید کننده ها و یا مراکز معتبر خرید آن را با مناسب ترین قیمت خریداری می کند، خریداران کلی انواع کاشی هفت رنگ معمولا شرکت های صادراتی و ساختمان سازان و … می باشند که آن را با پرداخت هزینه ای مقرون به صرفه تهیه می کنند و در وقت و هزینه نیز صرفه جویی خوبی صورت می گیرد.

در تولید کاشی از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب استفاده می شود و این محصول در ابعاد و ضخامت های متنوع و به وسیله تجهیزات مدرن و پیشرفته تولید شده و با بسته‌ بندی استاندارد و مناسب در بازار های داخلی و خارجی عرضه می شود، انواع کاشی صادراتی‌ توسط شرکت های بازرگانی معتبر به بسیاری از کشور های همسایه صادر می شود که در آنجا نیز بسیار پرفروش است و متقاضیان زیادی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما